Voorstellen!

Stel je hier even voor.
ejv_79
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Locatie: Utrecht
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 mar 2019, 21:04

Voorstellen!

25 mar 2019, 22:01

Ha Mini rijders,

Mijn naam is Eric, 39 en woonachtig in Maarssen en eigenlijk ben ik een klein beetje illegaal hier.. :mrgreen:
Zelf bezit ik geen Mini, maar mijn vriendin wel. Sinds anderhalf jaar een zilvergrijze Cooper Countryman uit 2013, maar vanaf aanstaande zaterdag zal deze plaats maken voor een "All Black" R60 Cooper S, ook uit 2013, maar met een stuk minder (echte) kilometers en behoorlijk vol in de opties. Gelukkig vind ze het (ver)kopen van een auto een slechte tijdsbesteding, dus neem ik dat maar op mij :D
Op dit moment niet echt plannen voor aanpassingen, maar een setje 18" wielen smoelen toch beter dan 17".. dus wie weet ;)

Daarnaast rijden we ook beide motor (BMW R1200GS) voornamelijk voor de ontspanning, maar zelf wil ik em ook wel eens pakken voor woon/werk.

Afgelopen februari hebben we meegereden met de Night Rally, wat een super leuke ervaring was dat! Dat heeft me mede doen besluiten om mij in te gaan schrijven voor de SwetterhageRun. Mede ook omdat ik daar lange tijd heb gewerkt (als externe) op IT afdeling.

Wellicht treffen we elkaar! Keep on :rijden
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: Voorstellen!

26 mar 2019, 19:26

Welkom op ons forum :D
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Voorstellen!

26 mar 2019, 20:54

Welkom op het forum. Weer een in het midden van het land besmet met het mini virus.
Swetterhage run is erg leuk. Heb m 2 keer gedaan. Dit keer helaas niet mogelijk.

Heel veel plezier van de mini en de swetterhage run.
Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Voorstellen!

27 mar 2019, 10:49

Welkom Eric.
Je bent niet het enigste Miniforumlid die eigenlijk een Mini kocht voor zijn vrouw en er vervolgens zelf verslaafd aan raakt. :mrgreen:
ejv_79
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Locatie: Utrecht
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 mar 2019, 21:04

Re: Voorstellen!

28 mar 2019, 10:41

niekcarfreak schreef:
27 mar 2019, 10:49
Welkom Eric.
Je bent niet het enigste Miniforumlid die eigenlijk een Mini kocht voor zijn vrouw en er vervolgens zelf verslaafd aan raakt. :mrgreen:
(shakeit)

Blijft mooi spul!


Thx voor het welkom heten :-))

Terug naar “Who are U?”