Mini Coupé

Stel je hier even voor.
Dim
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mar 2019, 08:28

Mini Coupé

29 mar 2019, 10:17

Dag allen,

Mijn naam is Dimitri, woonachtig in Breda. Sinds deze week de eigenaar van een Mini.
Na een uitgebreide zoektocht voor een waardige snelwegauto voor mijn vriendin zijn we uitgekomen bij een Mini Coupé. De Coupé won het qua uitstraling van een Clio RS en de Scirocco.. Ik wilde eigenlijk in de andere twee nog een proefritje maken maar na een proefritje in de Mini was ik al verkocht, wat een heerlijk autootje om te hoeken! In deze uitvoering niet echt snel, maar de wegligging is top!

Een van de voorwaarden die ik aan de auto stelde was een uitgebreid 'clubleven' er om heen: Gezien de omvang van dit forum is dat volgens mij wel gelukt. Jullie zullen mij zeker nog wel eens zien op het forum of bij een meeting of sleuteldag.

Dan over de auto: Coupe Cooper, Xenon, Lederen stoelen en -nog- angstvallig standaard. Op de korte termijn wil ik de auto grotendeels dechromen en voorzien van zwarte velgen. Verder heb ik e.e.a. gelezen over het toevoegen van de sportknop, dat klonk ook wel interessant mits dat wat toevoegt bij een Cooper.

Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Mini Coupé

29 mar 2019, 12:34

Welkom Dimitri en gefeliciteerd met jullie Mini Coupe.
Blijft een apart model wat je mag of niet maar ik houd er wel van. Geen dertien in een dozijn auto. :icon_top:
Veel rijplezier en ook hier veel lees en schrijfplezier.
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: Mini Coupé

29 mar 2019, 14:16

Welkom hier Dimitri. Het mod virus zal je ook wel snel te pakken krijgen vrees ik :mrgreen:

Je hebt nu al het MINI virus :rijden Veel plezier met je MINI en bij ons club :D
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Mini Coupé

29 mar 2019, 14:43

niekcarfreak schreef:Welkom Dimitri en gefeliciteerd met jullie Mini Coupe.
Blijft een apart model wat je mag of niet maar ik houd er wel van. Geen dertien in een dozijn auto. :icon_top:
Veel rijplezier en ook hier veel lees en schrijfplezier.
Ik heb nog een mooie te koop Niek Afbeelding
Kun je ook prima mee over de ring AfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Mini Coupé

29 mar 2019, 23:03

@Speedy

Ik weet het. Heb er al naar gekeken maar wil er de GP nog niet voor weg doen en heb al teveel auto's.
Als je wat dichterbij Zeeland zou wonen dan had ik wel graag je Coupé eens bekeken.
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Mini Coupé

30 mar 2019, 04:17

niekcarfreak schreef:@Speedy

Ik weet het. Heb er al naar gekeken maar wil er de GP nog niet voor weg doen en heb al teveel auto's.
Als je wat dichterbij Zeeland zou wonen dan had ik wel graag je Coupé eens bekeken.
Ja Zeeland is wel een aardig stuk weg Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
RonaldR56
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Den Haag
Berichten: 124
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:51

Re: Mini Coupé

03 apr 2019, 00:08

Welkom en je hebt een nette Coupe. Sportknop is zijn geld wel waard. De auto stuurt zwaarder, gasrespons is sneller. Ik heb hetzelf ook in mijn Cooper zitten. Gewoon doen for the fun.

Grt Ronald
‘07 Mini Cooper Chili

Terug naar “Who are U?”