Natuurlijk even voorstellen

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
MarcH
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Meppel
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 mei 2019, 15:12

Natuurlijk even voorstellen

13 mei 2019, 07:56

Hey,

als het goed is ben ik vanaf 17/05/19 trotse eigenaar van mijn eerste mini; Mini Cooper S uit 2003.
Al meerdere malen op het punt gestaan om er eentje aan te schaffen maar iedere keer toch voor de "verstandige" keuze gegaan.
Maar deze keer niet :D

Even kort over mijzelf;
Marc, 52 jaar (ai...midlife crisis?), ZZP'er (grafische vormgever, webdesigner en editor), woon in het prachtige Drenthe (Meppel) samen met mijn partner, 2 dochters en ADHD hond.

De Mini zet ik als youngtimer op mijn zaak en ga hem veelal voor klantbezoek gebruiken. Daarnaast zal ik er hopelijk veel super fijne kilometers voor de lol in rijden.

Hij heeft net 1,5 ton gelopen en is donker grijs metallic van kleur. Type R53 heb ik inmiddels uit het forum kunnen halen. Binnenkant ziet er netjes uit, maar daar gaat nog wel wat aan verbeterd worden. Zo hier en daar wat versleten onderdelen die ik wil gaan vervangen en het interieur kan zeker een goede poets- en opfrisbeurt gebruiken. Hierover stel ik in de andere secties wel een vraag.

Als ik er net zoveel lol aan beleef als tijdens de proefritten dan blijft de big smile wel komen iedere keer als ik in de Mini stap.

Tot zover en wie weet hoop ik een van jullie nog eens te ontmoeten.

Groeten!
Marc
Eat roads and drink tea :rijden
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Natuurlijk even voorstellen

13 mei 2019, 11:08

Welkom Marc en veel rijplezier!
Gebruikersavatar
MarcH
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Meppel
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 mei 2019, 15:12

Re: Natuurlijk even voorstellen

13 mei 2019, 12:47

niekcarfreak schreef:
13 mei 2019, 11:08
Welkom Marc en veel rijplezier!
Thanx! Dat gaat vast lukken.

Ben nu het VIN nummer aan het achterhalen zodat ik bij colourlock de juiste kleur kan bestellen. De stoelen kunnen wel wat kleur gebruiken, zeker op de wangen.
Eat roads and drink tea :rijden
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Natuurlijk even voorstellen

13 mei 2019, 20:32

Welkom en leuk dat je de mini als youngtimer in kan zetten. Weer eens wat anders dan nieuw en met een dikkere smile

Colour lock voor de grijs lederen stoelen? Grote kans dat het planther black is.

Gaan de stoelen zeker van opknappen.

Veel plezierige kilometers

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”