Zusan stelt zich voor

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
Zusan
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jun 2019, 12:23

Zusan stelt zich voor

16 jun 2019, 19:28

Ik ben Zusan, sinds kort het nieuwe reismaatje van Gerda (maar gelukkig voor Edward mag hij ook af en toe met mij op pad).

Ik ben een Cooper S cabrio uit 2006. Mijn nieuwe reismaatje(s) zijn net als ik prettig gestoord, zo vinden zij het normaal om hun vervoersmiddelen een naam te geven en hebben zij mij Zusan genoemd. Het was wel even een dingetje om een passende naam te vinden, in tegenstelling tot mijn stiefbroertjes en -zusjes was het mede door mijn temperamentvolle karakter lastig te achterhalen of ik mannelijk of vrouwelijk was. Uiteindelijk bleek dat ik gewoon niet in één hokje te plaatsen ben :wink:

Mijn reismaatje Gerda kon vanwege problemen aan haar handen niet meer goed rijden in een handgeschakelde auto, maar ondanks dat ik automatisch voor haar kan schakelen ben ik zeker geen “oude wijven” auto. Ik ben een bitch die met mijn 163pk en mijn hyper sensitiviteit de stenen uit de straat trekt zodra zij met haar tenen wiebelt op het gaspedaal. Wel iets om rekening mee te houden, anders wordt het niet alleen kostbaar aan de pomp maar ook aan politieprenten.

Ik ben mede uitgekozen vanwege het feit dat ik mijn dak op kan vouwen zodat mijn reismaatjes lekker de wind in de haren voelen tijdens de nog te maken ritjes. Het zal voor mij wel even wennen worden, want ik zal nu niet alleen op pad gaan bij zonnig weer. Mijn reismaatjes zijn fanatieke cabrio rijders die er van houden om, zodra het maar droog is (zelfs bij -10), mijn dak plat te leggen. Mijn dak kan, in tegenstelling tot mijn stiefzusje, zelfs een klein stukje open dus dat is extra leuk.

Van nature ben ik eigenlijk wel een luxe poppetje dus ik ben voorzien van veel extra’s die mijn reismaatjes de komende tijd maar eens moeten gaan ontdekken. Het voordeel daarvan is dat wij voorlopig nog kunnen gaan bouwen aan onze relatie, en dus nog lang niet uitgekeken zijn op elkaar. Het zal misschien wel leiden tot vragen bij mijn reismaatjes, vandaar dat ik nu aangemeld ben bij dit forum. Hier zitten vast mensen die bekend zijn met mijn naaste familie en hun op weg kunnen helpen.

Mochten jullie nog vragen hebben over mij of mijn nieuwe reismaatjes dan zal ik deze natuurlijk van antwoorden proberen te (laten) voorzien.

Groetjes,
Zusan



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Zusan stelt zich voor

16 jun 2019, 23:29

Hoi Zusan.

Mooie introductie van jezelf en natuurlijk van je reismaatjes. Volgens mij hebben ze in jou wel een pittig en plezierig ‘ding’ gevonden.

Mag ik zeggen dat je r lekker uit ziet?

Welkom op het forum en Veel plezierige kilometers.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: Zusan stelt zich voor

17 jun 2019, 07:50

Welkom op ons forum en een erg originele en leuke introductie!
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)

Terug naar “Who are U?”