Emile stelt zich voor

Stel je hier even voor.
Chamuleau
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mar 2019, 10:49

Emile stelt zich voor

28 jun 2019, 12:39

Beste mede Mini-liefhebbers,

Mijn naam is Emile en ik kom uit Deventer in het dagelijks leven ben ik Cabincrew Training Instructor en Senior Purser bij easyJet.
Ik ben al een tijdje lid van dit forum, maar heb ook een tijdje zonder Mini gezeten. In maart 2019 heb ik een Mini Cooper uit 2004 gekocht bij een autobedrijf in Drenthe. Compleet blij met mijn aankoop. Echter toen ik de Mini werd afgeleverd en ik er voor de eerste keer mee naar huis reed, kwam ik zo’n 20 km voor mijn huis mee stil te staan. Achteraf bleek dat de krukas sensor het had begeven. Geen goede start dus.

Na 24 uur kon ik de auto opnieuw ophalen en er mee naar huis rijden. Hij reed werkelijk geweldig. De volgende dag er mee naar Schiphol gereden en ook dat ging prettig. Bij Schiphol ging echter het olie lampje branden. Motorkap geopend en oliepeil nagekeken. Dat was normaal. Wel was het koelvloeistof tandje helemaal leeg. En toen begon de ellende......

Om een lang verhaal kort te maken: Mini weer terug naar autobedrijf. Er is vanaf dat moment zo’n beetje alles vervangen: radiateur, oliedruksensor, versnellingsbak, cilinderkop en nog steeds bleef de koelvloeistof verdwijnen. Niet lekken, want er was geen spoor te bekennen, maar gewoon verdwijnen. Uiteindelijk bleek er een een klein scheurtje in het blok te zitten. Die is nu ook vervangen en sinds gisteren is de Mini weer thuis en hij houdt nu zijn vloeistoffen binnen.

En dat was nu ook voor mij het moment om mij eindelijk eens een keer voor te stellen!
En natuurlijk nog even 2 fotootjes van Morris (zo hebben Engelse vrienden van mij hem genoemd)


Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”