Daar is 'ie dan

Stel je hier even voor.
Teun | MINI-R56
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jun 2019, 20:58

Daar is 'ie dan

30 jun 2019, 21:45

Dag allemaal,

Sinds een paar weken ben ik de blije eigenaar van een Mini One uit 2007. Ik was al een tijdje op zoek naar een Mini als eerste auto en toevallig kwam deze op mijn pad voor een érg leuke prijs. Dankzij de leuke prijs moeten er nog wel wat dingen aan de Mini gebeuren maar dat vind ik eerlijk gezegd best een leuk avontuur. De Mini is geïmporteerd uit Duitsland.

Mocht ik vragen hebben over het een of het ander, hoop ik hier op het forum mijn antwoorden te kunnen vinden. Zo moeten er binnenkort nieuwe remschijven en nieuwe remblokken op aan de voorkant!

Gr. Teun
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Daar is 'ie dan

30 jun 2019, 23:27

Van harte welkom Teun,

we zien je vragen wel tegemoet maar je kunt op onderstaande link waarschijnlijk al de nodige info vinden dus je kunt je al een beetje inlezen.
Ik heb zelf ook een R56 Cooper en heb daar aan de voorzijde en achterzijde de schijven, blokken en slijtage sensoren vervangen. Zelf goed te doen, zeg ik er wel bij dat ik de toegang had tot een brug, gereedschap en expertise van de beheerder van onze auto-hobbyclub.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/r56- ... el-brakes/


Succes,

Gr. Milco
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Daar is 'ie dan

30 jun 2019, 23:52

Welkom Teun en proficiat met je Mini.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: Daar is 'ie dan

01 jul 2019, 06:20

Welkom Teun op deze mooie forum!

Hier zal je zeker de antwoorden van je vragen vinden die je kunt hebben over je eerste auto!


Wat was je reden om een MINI als eerste auto te nemen?


Veel fijne en veilige kilometers toe gewenst!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


Teun | MINI-R56
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jun 2019, 20:58

Re: Daar is 'ie dan

01 jul 2019, 08:33

Schroefie schreef:
30 jun 2019, 23:27
Van harte welkom Teun,

we zien je vragen wel tegemoet maar je kunt op onderstaande link waarschijnlijk al de nodige info vinden dus je kunt je al een beetje inlezen.
Ik heb zelf ook een R56 Cooper en heb daar aan de voorzijde en achterzijde de schijven, blokken en slijtage sensoren vervangen. Zelf goed te doen, zeg ik er wel bij dat ik de toegang had tot een brug, gereedschap en expertise van de beheerder van onze auto-hobbyclub.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/r56- ... el-brakes/


Succes,

Gr. Milco
Bedankt Milco voor je bericht en de informatie, hier kan ik zeker wat mee. Ik ga het proberen samen met mijn neef aan te pakken, die heeft er redelijk wat verstand van gelukkig.
Teun | MINI-R56
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jun 2019, 20:58

Re: Daar is 'ie dan

01 jul 2019, 08:38

QVS schreef:
01 jul 2019, 06:20
Welkom Teun op deze mooie forum!

Hier zal je zeker de antwoorden van je vragen vinden die je kunt hebben over je eerste auto!


Wat was je reden om een MINI als eerste auto te nemen?


Veel fijne en veilige kilometers toe gewenst!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Bedankt QVS voor je bericht!

Ik ben eigenlijk vanaf jongs af aan al dol op Mini's: De uitstraling, het interieur en het feit dat er zoveel verschillende exemplaren rondrijden! Bijkomend dat in elke review die ik over deze auto bekijk uiterst positief is qua rijbeleving en een vriend van me ook een Mini heeft en me met het 'mini-virus' heeft aangestoken had ik eigenlijk geen andere keus dan te kiezen voor een Mini :D !

Terug naar “Who are U?”