Even voorstellen

Stel je hier even voor.
Doanes
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2019, 20:42

Even voorstellen

20 jul 2019, 14:55

Hallo Mini fanaten,

Mijn naam is Daan, ik kom uit Groningen en ik ben sinds januari 2018 trotse eigenaar van een R53 Chili uit 2006.

Dit was de eerste R53 waarin ik een proefrit heb gemaakt en was daarna ook direct verkocht, vooral door het heerlijke geluid van de supercharger en de plofjes in de standaard uitlaat. Ondanks een km stand van 160.xxx was de auto heel netjes en op 1 klein roestplekje op de kofferbak na roestvrij. Dit ben ik echter nog van plan om bij te werken. Verder was hij al voorzien van 18 inch R105 JCW velgen en JCW Sparco kuipstoelen.

Inmiddels heb ik optisch een aantal dingen veranderd, maar dit zal ik verder in het ''show your ride'' topic toelichten als ik mijn volgende upgrades heb gedaan. Motorisch is hij standaard en dat ben ik ook van plan om zo te laten (denk ik :lol: )
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen

21 jul 2019, 13:34

Welkom Daan en het is inderdaad een mooie verschijning :icon_top:

Veel (rij)plezier met je MINI en hier op het forum,

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: Even voorstellen

22 jul 2019, 09:11

Welkom op het Forum Daan!

Erg vet dat je de beltline rood hebt gemaakt, ipv chroom of zwart

Groetjes

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Even voorstellen

23 jul 2019, 15:27

Hoi Daan, welkom bij de club van MINIoten en gefeliciteerd met de aankoop van je mooie R53.
Blijf vooral weg bij meetings en ritten, want daar zie je alleen maar verleidelijke zaken om weer verder te gaan modificeren met je eigen MINI.
Tot binnenkort dus :lol:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Doanes
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2019, 20:42

Re: Even voorstellen

01 aug 2019, 20:43

Bedankt allemaal! Hahaha ja ik ben er ook bang voor dat ik dan aan een ''spending spree'' ga beginnen... Maar ik heb de volgende kleine aanpassingen al klaar liggen (rode beschermlint tegen stoeprand schade en een rode toerenteller cover)

Terug naar “Who are U?”