Even voorstellen

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
JWC-Havoc
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Hilversum
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 aug 2019, 13:13

Even voorstellen

06 aug 2019, 16:33

Goedemiddag allen,

hierbij me dan direct even voorstellen. Woonzaam in Hilversum en 34 jaar jong/oud :lol:
Mijn eerste auto was een Swift 1.6 16v twincam, daarna altijd opel astra's gehad en de laatste 5 jaar een BMW e90 320I uit 2008 gehad.

Vanaf volgende week ben ik de trotse eigenaar van een JCW uit 2017 welke de Bimmer gaat vervangen. Dacht direct is kijken of er een leuk forum is om mij aan te melden voor mogelijke leuke ritten of meets en één google actie later ben ik hier.

Eerst maar is wat foto's van het monstertje plaatsen die de dealer had geschoten, de betere beelden volgen vast zodra ik hem heb mogen ophalen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoop hier natuurlijk een hoop informatie te vinden en mensen die net zo gek zijn op de Mini :icon_top: maar dat zal vast wel lukken.
:rijden Smiles per Gallon :icon_top:
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Even voorstellen

06 aug 2019, 16:53

Gefeliciteerd met de aanschaf van deze mooie mini. Ga je zeker veel plezier aan beleven.
Ook welkom op het forum en wellicht tot een van de meets.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen

06 aug 2019, 18:51

Van harte welkom bij de NewMINiclub.

Een mooie aanwinst zo'n JCW, ook de gaaf de kleur blauw met die rode accenten, heel gaaf :icon_top: .

Veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst en hier op het forum. Voor events zie events 2019 of check hiernaast op onze FaceBook pagina: https://www.facebook.com/groups/newminiclub/events/.

Aanstaande 18 augustus hebben we een meet in Duiven, misschien leuk om in te schrijven, kun je kennis maken met de NewMINIclub leden en hun MINI's. Er staan voor dit jaar sowieso nog 2 ritten op de agenda, MINI 4 KiKa's in september en de Bush rit in November.

Tot op 1 van de meetings / toerritten.

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
JWC-Havoc
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Hilversum
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 aug 2019, 13:13

Re: Even voorstellen

06 aug 2019, 20:12

Heej Daniel en Milco,

dankjewel voor de welkom. Meet van de 18de wordt een beetje krap maar kan even kijken. Klinkt wel leuk! De run voor Kika ben ik zeker voor te porren.
Als het met een goed doel te koppelen als Kika... count me in. Zal op FB kijken naar datums.

In principe gaat de mini eerst naar een spuiter om wat steenslag weg te halen en direct een clear wrap erop te zetten om de lak te beschermen. Verder worden er dan bij de garage union jacks achter gemonteerd en high-beams fog lights voor gemonteerd. Geen idee hoe die dingen heten maar bedoel dit:

Afbeelding

Rest van de plannen met de mini zullen weinig meets in de weg staan hoop ik :)
:rijden Smiles per Gallon :icon_top:
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Even voorstellen

06 aug 2019, 20:46

Nice. Mooie plannen. Maar of het werkelijk daar bij zal blijven.....
Afbeelding
Gebruikersavatar
JWC-Havoc
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Hilversum
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 aug 2019, 13:13

Re: Even voorstellen

06 aug 2019, 21:12

Hahahah, vast niet. Weet nu al dat ik me niet kan inhouden Daniel. Als ik eenmaal begin :() Zat stiekum al forum af te struinen voor mogelijkheden.
:rijden Smiles per Gallon :icon_top:

Terug naar “Who are U?”