Even voorstellen

Stel je hier even voor.
dmsvl
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Almelo
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 aug 2019, 16:00

Even voorstellen

19 aug 2019, 14:13

Hallo iedereen,

Ik ben Dirk-Maarten en kom uit Almelo, getrouwd en heb 2 zoons.
In 2001 heb ik mijn 1e auto, een classic Mini, gekocht om samen met een oud collega naar het IMM in Oostenrijk te kunnen.
Tot ongeveer 2010 heb meerdere classic Mini's gehad. Bij de MiniSevenClubNederland ook fanatiek mee gedaan aan de stuurvaardigheids proeven. Ik ben ook 3x clubkampioen stuurvaardigheid geweest. :rijden :rijden

Toen is er een tijd gekomen dat ik een "betrouwbare" auto nodig had, een huis heb gekocht, samen ben gaan wonen, getrouwd ben en kinderen heb gekregen. Oftewel..... even geen tijd meer om zelf te sleutelen en geen geld meer voor onderhoud van een classic Mini.

Afgelopen mei heb ik met mijn Mitsubishi Colt een aanrijding gehad (niet mijn fout en gelukkig alleen blik schade) en moest ik op zoek naar een "nieuwe" 2e-hands auto omdat hij economisch total loss was.
En oude liefde vergaat niet...... De situatie deed zich voor dat ik heel geschikt van een collega van mijn vrouw een New MINI kon overnemen.
Zo gezegd, zo gedaan. :dansen :dansen
Het zelf sleutel / toevoegen van accessoires wil ik wel gaan doen, en daarvoor kan ik denk ik wel een beetje hulp gebruiken van de community van dit forum.

Nu dus weer heel veel rij plezier !! :rijden :rijden

Groeten,
Dirk-Maarten
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen

20 aug 2019, 00:05

Dirk,

van harte welkom en genoeg te vinden hier op het forum. Mocht je vragen hebben stel ze in de diverse rubrieken zodat we je verder kunnen helpen.

Veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst en hier op het forum,

Mvg. Milco

Terug naar “Who are U?”