I'am

Stel je hier even voor.
Ducati1098RS
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 40
Lid geworden op: 21 sep 2019, 22:12

I'am

22 sep 2019, 21:06

Hallo allen

Mijn naam is Ivo en wil mij via deze weg ook voorstellen bij jullie
Ik rij al sinds jaar een dag dezelfde VW Golf 4 TDI , totdat.............ik getroffen werd door een lichtflits die mij liet inzien dat er een Mini op mij aan het wachten was :D :D
Ik heb er even over nagedacht en heb besloten dat de VW verkocht moest worden en plaats moest gaan maken voor een Mini
Na enige tijd rechercheren op het internet heb een Mini Clubman Cooper S gevonden in de kleur en uitvoering zoals ik graag wilde hebben
Na enig onderhandelen met de verkoper zijn we tot een prijsovereenkomst gekomen en heb dus sinds afgelopen vrijdag een Mini

Het is een metallic grijze Clubman Cooper S geworden van eind 2008 ........ja ik weet van de probleem dingetjes ...we zien wel
Ik heb al eens eerder in een Clubman gereden en was destijds al verrast door het fijne rijgedrag.
En zo is het een beetje gekomen


Ik heb meerdere malen de New Mini Club kunnen raadplegen mbt de verschillende soorten van de Mini en hun plus en minpunten
Ik vind dat men tot nu toe fatsoenlijk reageert op elkaars commentaren,,,,,,,,,,ik heb dit wel eens anders gelezen in andere fora en wilde mij dan ook graag aansluiten bij dit club met mensen met bijzondere grappige en eigenwijze auto's :)

Ik hou er van om (mijn) opgedane ervaringen te delen en lees dit ook regelmatig bij deze Club

Ik wist van de VW Golf 4 TDI alle in en outs de Mini is nieuw voor mij dus geef mij even de tijd om te wennen aan het bijzondere en eigenwijze autootje :)

Ik groet u allen

Ivo
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: I'am

22 sep 2019, 22:09

Welkom Ivo

Proficiat met je Clubman!
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: I'am

23 sep 2019, 10:05

Welkom Ivo en heel veel plezier met je MINI Clubman :D
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: I'am

23 sep 2019, 16:49

Welkom en veel plezierige en veilige kilometers. Die golf ben je vast snel vergeten
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”