Met inmiddels een lange historie aan new mini’s ook maar eens hier op het forum aan het kijken. Met zeer veel nuttige informatie! Dit weekend de S uit 2006 ingewisseld voor een uit 2011, met de n18 motor. Mijn vrouw reed hier met heel veel plezier in een het was helemaal haar ‘bakkie’ met wat toegevoegde blingbling. Zakelijk hebben we ook alleen maar nieuwe lease mini’s en het kwaliteitsverschil ging toch opvallen.
Ze wilde echter absoluut geen f: te groot, te afstandelijk, geen mini meer. Dus lang gezocht naar een waardige opvolger, die in ieder geval 1 optie moest hebben, net als de r53: voorrtuitverwarming! En daar zijn er niet veel van, bleek. Dit weekend toch uiteindelijk 1 origineel nederlandse gevonden en gelijk de knoop doorgehakt en meegenomen, na het wisselen van haar grijze bbs wielen (nog niet op de foto) ook ooit gekocht in Apeldoorn van een actief forumlid (ben zijn naam even kwijt). Antraciet, veel opties en nu maar ‘eigen’ maken.
Echter: deze is zo lelijk verlaagd met een schroefset dat daar echt weer de originele veerpoten onder moeten. Heeft iemand die liggen wellicht? Ik heb ook het idee dat deze verlaging zorgt wat wat vibraties bij sterk accelereren.
Blij met een R56s na een R53s
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Bericht
Re: Blij met een R56s na een R53s
Je kunt ook gewoon de schroefset wat omhoog draaien, is zo te zien een KW-set.
- Rwins
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Blij met een R56s na een R53s
Tnx, Dat is zeker een optie, maar heb niet het idee dat dat weer op originele hoogte komt?
Onze sponsors