Even Voorstellen

Stel je hier even voor.
Jonathan kardol
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2019, 21:47

Even Voorstellen

26 nov 2019, 21:26

Goedenavond mede-forumleden,

Mijn naam is Jonathan.
Ik heb mij hier aangemeld omdat ik op zoek ben naar een Mini als volgende auto.
Mijn vrouw en ik zijn aan het kijken naar een Mini Clubman of een Mini Countryman.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een Clubman, alleen mijn vrouw wil graag 2 achterportieren.
Dus nu is het tijd om te kijken wat het beste bij ons past.
Wat zijn jullie voor en tegens bij beide modellen?
Voorkeur gaat uit naar een Clubman of Countryman vanaf 2010 ongeveer.

Bedankt dat ik hier lid mag worden.

Vriendelijke groet Jonathan
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even Voorstellen

26 nov 2019, 22:08

Van harte welkom Jonathan.

IK rijd zelf een R55 Clubman en een R56 Hatch, beide Coopers. De keuze voor een Countryman of Clubman? Zijn naar mijn mening toch echt twee totaal verschillende auto's vwb grootte en toepassing. Ze hebben afhankelijk van uitvoering dezelfde 2de generatie motoren, zit alleen wat verschil in blok tussen het Pre-facelift model en het Facelift model.

In een Clubman kun je achterin prima zitten met 2 volwassenen, dat was in mijn R56 een stuk minder beenruimte. Een Countryman R60 is weer een slag groter, ook weer wat zwaarder. Wat je zegt is het een kwestie van proefrijden en kijken welke het beste bevalt. Ik vind persoonlijk beide auto's mooi maar aangezien wij de kinderen uit huis hebben en de auto voor ons tweeën gekocht hebben vond ik de Clubman groot genoeg en vindt ik het een fantastische auto. Ook de instap met het derde deurtje is fantastisch.

Succes met de keuze,

Gr. Milco

Terug naar “Who are U?”