Hallo

Stel je hier even voor.
BertCooper
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2020, 18:11

Hallo

04 mar 2020, 18:09

Hej Coopers,

Ik kom hier eens rondkijken. Mijn naam is Bert.
Mijn interesse gaat uit naar de Cooper S Clubman of Countryman. Onlangs bij de dealer geweest om een en ander te bekijken en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben over de binnenruimte. Een rijervaring heb ik nog niet, maar wat niet is kan komen. Nu nog Volvo V70 2.5T rijder. Aangezien ik met wat minder ruimte toe kan tussen de vier wielen, heb ik m'n oog laten vallen op bovengenoemde types van Mini. Richting de 200PK lijkt me prettig, hoewel ik geen hardrijder ben. Trekkracht onderin vind ik wel belangrijk en dat lijkt me bij de versies met zo'n 192PK soepel te kunnen. Wie weet kan ik binnenkort m'n Cooper hier laten zien. Tips en punten waar ik op moet letten bij aanschaf zijn dan ook zeer welkom!

Groet, BertCooper
 
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Hallo

04 mar 2020, 20:58

Welkom Bert en veel plezier met de zoektocht.

De 2 liter turbomotoren hebben veel koppel onderin, dus ik denk dat die jou wel zullen bevallen.
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Hallo

10 mar 2020, 15:59

Hoi Bert, welkom op ons mooie forum en succes met je zoektocht naar de voor jou perfecte MINI.
De 2.0 ltr motoren zijn 4 cylinder BMW en dus gewoon goed.
Ik zou niet het allereerste bouwjaar nemen, maar vanaf 2015 gaan zoeken als je geldboompje dat toelaat.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Who are U?”