Goedenavond even voorstellen

Stel je hier even voor.
ChessieSR56
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 mei 2020, 23:12

Goedenavond even voorstellen

22 mei 2020, 20:38

Hoi,
Bedankt voor het lidmaatschap bij de NewMini Club.nl
Mijn naam is Chester en ben 47 jaar. Ik ben oprichter en eigenaar van een kringloopwinkel.
Voor mijn huidige Mini Cooper heb ik heeeeeel veel verschillende auto’s gehad. Van Renault Fuego, BMW E46 Coupe, Peugeot RCZ, Porsche, Audi A3 tot de Honda Element waar mijn vrouw in rijdt en mijn huidige Mini Cooper S.
En het meest leuke vind ik mijn Cooper S.
Echt een dingetje apart echt iets voor mij.

Mijn Cooper S komt uit 2008 en heeft een aut. transmissie. Alle chrome heb ik gekilt en een carbon look gegeven. Mijn voor- en achterbumper vervangen met achter de JCW bumper met diffuserkit en carbon uitlaat ends van Akrapovic, mijn voorbumper van het LCi model met carbonwrap middendeel. Er zitten zwarte 18” velgen onder mijn Cooper S.
Verdere mod’s zijn andere koplampen van het nieuwe model met LED’s, het interieur ben ik zwart ah maken. Zwart lederen sportstoelen, zwarte middenconsole, zwart nieuw model kachelunit (was even een spannend klusje, heb alles overgezet van oud naar buitenschil nieuw). Zwarte cockpit, zwart stuur met carbon en zwarte flippers. Inmiddels heb ik mijn entertainment systeem ook binnen die in plaats van de grote midden klok/km teller komt. Alles heb ik overigens of goedkoop op de kop kunnen tikken via MP of uit China of uit USA.
Helaas staat de Cooper nu id garage voor een nieuwe disti en er lekt ergens een druppie olie. Meteen in een keer doen is het maar gedaan.

Top dat er een Mini Cooper forum bestaat, ik ga overall even rondkijken.
Fijne avond.
Groetsels Chester
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Goedenavond even voorstellen

22 mei 2020, 22:05

Van harte welkom Chester op het NewMINIclub forum.

Al lekker bezig zie ik met mods en onderhoud, je bent hier voor info en ideeën op de juiste plek.
Wat ook wel een handige site voor schema's, werking en onderhoud is deze:

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/r56-cooper-s-hat/

Veel (rij)plezier met je MINI en hier op het forum.

Gr. Milco
ChessieSR56
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 mei 2020, 23:12

Re: Goedenavond even voorstellen

24 mei 2020, 21:18

Hoi Milco,

Dank je!

Grt Chester
ClubmR55
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 aug 2018, 13:37

Re: Goedenavond even voorstellen

25 mei 2020, 03:42

Ben benieuwd naar de foto Chester.

Gr.Roy

Terug naar “Who are U?”