Clubman Cooper Koppel

Stel je hier even voor.
reijndhove
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 mei 2020, 20:01

Clubman Cooper Koppel

06 jun 2020, 14:50

Hoi allen!

Ik lees al een tijdje zeer interessante dingen op dit forum en meld me hierbij graag als nieuwe gebruiker! Reden van dit alles is de aanschaf van een Mini Clubman Cooper onlangs. Onze prachtige Clubman is onze eerste ervaringen met Mini en bevalt tot nu toe super!

Het betreft een Cooper Automaat, uitvoering Pepper Business Plus. Enkele leuke opties zoals Led verlichting, Comfort Access en een Excitement pakket.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plannen met de Clubman: voorlopig eerst maar eens lekker rijden, we kochten de auto met 14.000km op de teller en hij voelt en rijdt dus nog als nieuw. Daarna wil ik eens kijken naar wat leuke toevoegingen, zoals onderdelen voor het stuur en interieur om het nog ietsje netter te maken. Voorlopig nog totaal niet nodig, maar ik lees dat we nog best wat extra vermogen en koppel uit het blok zouden kunnen halen, misschien in de toekomst interessant.

Daarnaast lees ik gewoon uit interesse en Hobby dit forum door om te lezen wat er allemaal mogelijk is op het gebied van Mini en anderen met hun liefhebberij te volgen.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Clubman Cooper Koppel

07 jun 2020, 12:26

Reijn,

van harte welkom op het forum en met de aanschaf van je mooie Clubman, nice ride :icon_top: . Er schijnt inderdaad best wat meer vermogen/koppel te halen uit het blok, hiervoor is Beek Autoracing een bekende en betrouwbare partner, zijn al jaren sponsor van onze club en er zijn al veel NewMINIclub leden die je zijn voor gegaan.

Genoeg Info hier te vinden en ideeën op te doen maar dat heb je waarschijnlijk al ontdekt.

Veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst en hier op het forum,

Mvg. Milco
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Clubman Cooper Koppel

07 jun 2020, 13:32

Van harte welkom hier en gefeliciteerd met jullie mooie Clubman. :icon_top:
Wens jullie veel rijplezier!
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: Clubman Cooper Koppel

07 jun 2020, 13:38

Gefeliciteerd met jullie mooie Clubman! Tip: de zoekfunctie van het Forum werkt heel fijn dus als je specifiek wat zoekt daar even invullen. Veel rijplezier met de MINI.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”