Vriendin's Mini

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
Der Timmy
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jun 2020, 18:08

Vriendin's Mini

08 jun 2020, 07:51

Hallo,

Ik zal mij hier ook nog even netjes voorstellen.

Ik (Tim) heb de eervolle taak om de (net gekochte) Mini van m'n vriendin te onderhouden. Ik ben inmiddels groot fan van Mini's, tot voor kort vond ik ze niet zo bijzonder maar dat is nu dus compleet anders :lol:.

De Mini van mijn vriendin is een r56 in de kleurstelling zwart/wit. Na de nodige tlc aan de binnen en buitenkant ziet ie er weer als nieuw uit. Ondanks dat ik mij met het schoonhouden, tanken (jaja) en het reguliere onderhoud moet bezig houden, mag ik (jammer genoeg) niets veranderen van de chief.

Zoals ik op de Fb pagina ook al had gezegd, ben ik met mijn eerste auto (106 GTI) ook altijd lid geweest van een forum/ club, waar ik altijd veel tips and tricks kon vinden.

Mijn vriendin is totaal niet van de meetings of gezelligheid :lachuh maar ik wel, dus wellicht dat we elkaar gaan zien op een meeting.
Niets zit zo lekker als een pluche wc bril.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Vriendin's Mini

09 jun 2020, 23:44

Van harte welkom Tim,

mijn vrouw is ook niet van de meetings ("MINI's kieken") daarentegen vindt ze de toerritjes wel heel leuk dus wie weet gaat ze een keer mee.
Tot op 1 van de meetings :icon_top:

Gr. Milco
Gebruikersavatar
Der Timmy
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jun 2020, 18:08

Re: Vriendin's Mini

12 jun 2020, 10:25

Wellicht dat ik haar zo gek krijg :D
Schroefie schreef:
09 jun 2020, 23:44
Van harte welkom Tim,

mijn vrouw is ook niet van de meetings ("MINI's kieken") daarentegen vindt ze de toerritjes wel heel leuk dus wie weet gaat ze een keer mee.
Tot op 1 van de meetings :icon_top:

Gr. Milco
Niets zit zo lekker als een pluche wc bril.

Terug naar “Who are U?”