(opnieuw) voorstellen

Stel je hier even voor.
Mini One Pepper
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 dec 2013, 14:43

(opnieuw) voorstellen

01 sep 2020, 21:41

Hoi allemaal,

Bij deze stel ik me even (opnieuw) voor; Ik heb een aantal jaren geleden een Mini One in bezit gehad en sindsdien andere merken gereden. Echter bleef ik altijd naar Mini kijken en zodoende heb ik een paar weken geleden een Mini F56 Cooper gekocht :D Het betreft een First Born editie met Navi prof en sportstoelen, 1 vorige eigenaar en altijd dealer onderhouden. :wink: Direct met rijden weer het Mini gevoel en deze gaat een tijd blijven... Voor nu enkel een Mini sport antenne gemonteerd en wil een navi update doen, verder eerst eens lekker rijden voor er ongetwijfeld wat modificaties komen.
Bijlagen
IMG_2810.jpeg
Laatst gewijzigd door Mini One Pepper op 02 sep 2020, 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: (opnieuw) voorstellen

01 sep 2020, 23:01

Welkom (terug) en veel veilige en plezierige kilometers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: (opnieuw) voorstellen

02 sep 2020, 00:40

Roderik welkom terug,

nice ride en deze zal een stuk lekkerder/feller rijden als je vorig ONE.

Veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst :icon_top:

Gr. Milco
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: (opnieuw) voorstellen

02 sep 2020, 16:59

Herkenbaar verhaal.
Er zijn een hoop leuke auto's op deze aarde, maar ze rijden gewoon niet zo leuk als een MINI ;)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: (opnieuw) voorstellen

02 sep 2020, 17:43

Goeie aankoop! Ziet er goed uit en je gaat er een hoop plezier van hebben!
BMX schreef: Herkenbaar verhaal.
Er zijn een hoop leuke auto's op deze aarde, maar ze rijden gewoon niet zo leuk als een MINI ;)
Dit ben ik helemaal met je eens! Plus dat een mini er ook net even wat anders uit ziet dan een ‘standaard’ auto ontwerp wat hem zo’n leuk eigen karakter geeft!
Mini One Pepper
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 dec 2013, 14:43

Re: (opnieuw) voorstellen

10 jan 2021, 14:14

Inmiddels bijna een half jaar verder sinds ik hem in bezit heb en nu met corona eigenlijk nauwelijks gereden, wel plezier ritjes uiteraard.

Toch wel wat dingen ''tegengekomen'' aan de auto en ook wat aanvullende toepassingen gedaan;

- Zonneklep vervangen (klepje spiegel was lam)
- Lekkage achterbak gehad; kofferbakrubber bleek de veroorzaker. Deze vervangen evenals de bodemafdekking
- Deurrubber beschadigde de lak op de sponning. Mini dealer heeft eea bijgewerkt en een originele folie aangebracht
- Alle ruitenwisserbladen vervangen
- Sierringen koplampen en Black belt spoiler voorbumper vervangen (ivm steenslag/kleine schade die er al zat)
- Airco opnieuw gevuld
- Update Navi naar 2020
- Nieuwe banden (Allseason)
- Nieuwe mattenset, ventieldopjes etc. (origineel Mini uiteraard)
- Bimmercode app aangeschaft samen met een OBD plug om start/stop altijd uit te zetten etc.

Redelijk wat gedaan dus waardoor de auto in goede conditie is :)

Eind deze week gaat de auto nog naar de dealer ivm vervangen van een defecte motorsteun. Schijnt vaker voor te komen en had al een tijd last van bonkend geluid bij oa nemen van drempels...

Hopelijk kan ik de auto dit jaar weer meer gaan gebruiken en wordt alles wat normaler :wink:

Terug naar “Who are U?”