Ff voorstellen "Sjonnie"

Stel je hier even voor.
Sjonniecamaro
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2020, 22:05

Ff voorstellen "Sjonnie"

04 sep 2020, 17:46

Hallo allemaal,
Zoals de titel al aangeeft :

Ik ben Sander van 2 kinderen en kom uit de omgeving van Rotterdam.
Ik ben nog niet in het bezit van een Mini, maar ben wel van plan om er een op korte termijn te kopen (R53).
Momenteel eet, slaap , werk ik auto's, ben een echte Petrolhead. Ik ben momenteel (nog) in het bezit van een '93 Caprice Classic, en een '94 Trans am.
Er gaat er 1 verkocht worden, en daar zou dan de Mini voor terug moeten gaan komen.

Gelijk een vraagje hier: Hebben alle R53 Cooper S een compressor motor, of is dit type model ook al over gegaan op de turbo? Wil namelijk perse een compressor hebben 8)

Groetjes

Sander
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Ff voorstellen "Sjonnie"

04 sep 2020, 19:21

Welkom Sander :)

Een Mini is wel totaal iets anders dan jouw Amerikanen, hoe kom je bij die keuze voor Mini?
De R53 Cooper S heeft altijd een compressor, tenzij ie verbouwd is.

Toen ik nog kind was dan had de plaatselijke naaimachinehandelaar tevens een handeltje in import van Firebirds van de jaren 70. Op een keer had ie er 3 nieuwe staan, een babyblue, een gouden en een zwarte.
Allemaal de dikste V8 erin die af-fabriek leverbaar was.
image.png
Kostten bij hem toendertijd 30000Gulden per stuk. Ik ging regelmatig even kijken maar al snel waren ze alle drie verkocht en weg.
Zo'n Caprice is ook geinig, zeker nu want is nu een foute auto terwijl vroeger veel taxibedrijven erin reden.

Succes met de zoektocht.
ClubmR55
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 aug 2018, 13:37

Re: Ff voorstellen "Sjonnie"

05 sep 2020, 15:13

Welkom,ben benieuwd hoe je Mini eruit ziet.
Old scool Amerikaan is geweldig,maar heb je nu een 94 of 77/78 Trans am?
Sjonniecamaro
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2020, 22:05

Re: Ff voorstellen "Sjonnie"

08 sep 2020, 19:30

niekcarfreak schreef:
04 sep 2020, 19:21
Welkom Sander :)

Een Mini is wel totaal iets anders dan jouw Amerikanen, hoe kom je bij die keuze voor Mini?
De R53 Cooper S heeft altijd een compressor, tenzij ie verbouwd is.

Toen ik nog kind was dan had de plaatselijke naaimachinehandelaar tevens een handeltje in import van Firebirds van de jaren 70. Op een keer had ie er 3 nieuwe staan, een babyblue, een gouden en een zwarte.
Allemaal de dikste V8 erin die af-fabriek leverbaar was.
image.png
Kostten bij hem toendertijd 30000Gulden per stuk. Ik ging regelmatig even kijken maar al snel waren ze alle drie verkocht en weg.
Zo'n Caprice is ook geinig, zeker nu want is nu een foute auto terwijl vroeger veel taxibedrijven erin reden.

Succes met de zoektocht.
Ik ben tot deze keuze gekomen doordat ik eens een keer de BOB mocht spelen, en de auto van de "niet BOB" was toevallig een Mini. Dit was wel een One, dus miste wel een beetje power. Maar dat sturen was echt super :icon_top:
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Ff voorstellen "Sjonnie"

08 sep 2020, 20:38

Ja, stuurt beter dan een ouwe Amerikaan denk ik.

Als je nog eens een goed sturende rwd auto erbij wilt, denk dan eens aan een Honda S2000.

Terug naar “Who are U?”