Mini electric!

Stel je hier even voor.
Pep
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 sep 2020, 21:24

Mini electric!

19 sep 2020, 19:36

Hallo Allemaal,

Sinds vorige week staat er een Mini Electric bij ons voor de deur! Dus gelijk maar even aangemeld bij dit forum. Ik ben Ben, hiervoor al verschillende auto's gereden van de Duitse merken, maar nu dus een Mini. Doorgaans rijden wij ongeveer 70 tot 90 km per dag, dus wij kunnen prima uit de voeten met de relatief kleine accu.

Inmiddels heb ik zelf al de sierringen rond de voor- en achterlichten zwart gewrapt. Ik zou graag de chromen strip onder de ramen zwart willen maken, maar dat is nog wel een lastig klusje vermoed ik. Verder zou ik graag een andere grill op de electric monteren, deze is niet helemaal geslaagd.

Ik hoop als "onbekende" bij Mini, een hoop van jullie op te pikken!

groeten!
Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: Mini electric!

19 sep 2020, 22:29

Leuk! Ik hoop dat de Mini goed gaat bevallen, aan het rij plezier zal het niet liggen!

Er zijn setjes te koop voor de raamlijsten die op maat gesneden zijn. Iemand hier op het forum kan je daar misschien verder mee helpen, ik weet niet wie deze verkoopt...
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Mini electric!

20 sep 2020, 13:00

Pep schreef:
19 sep 2020, 19:36

Inmiddels heb ik zelf al de sierringen rond de voor- en achterlichten zwart gewrapt. Ik zou graag de chromen strip onder de ramen zwart willen maken, maar dat is nog wel een lastig klusje vermoed ik. Verder zou ik graag een andere grill op de electric monteren, deze is niet helemaal geslaagd.
Kijk! Stukje huisvlijt is nooit verkeerd

Je kan bij Rajko (13th concepts) speciale stickers bestellen voor de beltline, de chrome rand onder de ramen. Die is al op maat, dus alleen nog ff goed schoonmaken en plakken

Andere grille is gewoon mogelijk. Die van een Cooper (S), JCW of GP past gewoon
Afbeelding
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Mini electric!

20 sep 2020, 15:50

Van harte welkom Pep,

ik lees veel goede reacties vwb de Electric MINI al blijf ik de range toch aan de lage kant vinden. Ik verwacht dat dit bij de opvolger wel recht getrokken wordt.

Milco
Pep
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 sep 2020, 21:24

Re: Mini electric!

29 sep 2020, 20:11

Bedankt voor jullie reacties! En voor de tips van de beltline en grill.
Na alweer ruim 2000 km, kan ik melden dat de actieradius gemiddeld zo rond de 200 km zit, maar daar zit dan wel de helft aan snelweg km in. Voor de actieradius is dat minder goed. Met veel binnenwegen moet de opgegeven actieradius zeker mogelijk zijn. Daarnaast bevalt het rijden met 1 pedaal ook erg goed. Het is even wennen, maar eigenlijk gebruik je de remmen niet of nauwelijks. Vooralsnog heel tevreden met de electric!

Terug naar “Who are U?”