even voorstellen

Stel je hier even voor.
pdm
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2021, 21:44

even voorstellen

04 mei 2021, 10:29

Ik ben Peter. mijn allereerste auto was een mini in 1980, daar kwam snel een tweede mini cooper bij waar ik destijds jaren met veel plezier in heb gereden. Als jonge knul alleen met je mini op vakantie door europa. de stoel met stripjes ijzer verlengd stond tegen de achterbank maar dan paste ik erin. Een heel klein stuurtje waarbij je moest werken alsof het een tractor was zo zwaar :-) schudden aan de auto als de vlotter het weer had begeven of parkeren op een heuvel zodat je wagen kon laten rollen als startmotor weer eens vastzat. (nostalgie) zelf rij ik geen mini meer.
Mijn brouw heeft wel een mini one waar ze helemaal gek op is. Mijn jongste dochter haar droom was om ook als ze ging auto rijden een mini te hebben. die droom is voor haar uitgekomen (ze rijdt al 7 jaar motor) en heeft afgelopen weekend een mini cooper uit 2001 gekocht. Rood met strepen etc. waar ze nu al verliefd op is maar waar wel een paar zaken aan moeten gebeuren. Dat is dus de reden waarom haar vader zich heeft geregistreerd op de mini club. Ik ben technisch al zeg ik het zelf. sleutel al vanaf mijn jeugd en verbouw zelf al jaren motoren. al het sleutelwerk, maar op spuiten ed. Ik hoop op dit forum info te vinden die ik nodig heb voor de zaken die ik aan de mini gaan aanpakken en jullie af en toe een vraag mag voorleggen. (heel eerlijk gezegd ging het wel weer een beetje kriebelen)

groet,

Peter
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: even voorstellen

04 mei 2021, 15:46

Van harte welkom Peter. Leuke voorstelling. :)
Welke auto rijdt je tegenwoordig zelf? Een Mini van 20 jaar oud kan allicht al eens wat mankeren, maar veel andere auto's van 20 jaar oud zijn vaak al uit het straatbeeld verdwenen.
pdm
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2021, 21:44

Re: even voorstellen

04 mei 2021, 16:49

IK rij zelf een Kia Sportage. Tuurlijk er zijn wel wat puntjes die moeten gebeuren. Ik neem net zoals als ik mijn motoren verbouw op opknap gedeelte voor gedeelte onderhanden. Nu twee dagen met motor bezig geweest enkel olie had ik nog niet dat moet vervangen worden en een slang voor toevoer lucht filter. Als dat klaar is ga ik beginnen met rijgedeelte. Zo zag ik bijvoorbeeld ook dat boordcomputer het niet doet
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: even voorstellen

04 mei 2021, 22:06

Kia Sportage, mooie wagen.
Succes met de puntjes op de I te zetten bij de Mini.
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: even voorstellen

05 mei 2021, 08:59

Welkom op ons forum en bij de NewMINIclub. Leuk dat je samen met je dochter de passie al deelt voor de MINI. Op ons forum kun je zeker veel kennis en technische informatie vinden maar zeker ook delen / vragen. Succes en veel plezier.
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3231
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: even voorstellen

05 mei 2021, 12:13

Van harte welkom Peter op het NewMINIclub forum.

Milco
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: even voorstellen

05 mei 2021, 18:03

Welkom. En succes met de mini.
Kom maar door met de foto’s


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s

Terug naar “Who are U?”