Voorstelling Bodi

Stel je hier even voor.
bodi
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mei 2021, 20:20

Voorstelling Bodi

25 mei 2021, 20:55

Goedenavond iedereen, kom uit Belgie, bijna 46 en sinds 2 tal jaar heb ik een Mini Countryman Cooper F60.

Hiervoor altijd met wagens van het moedermerk gereden, toch beetje liefhebber maar door gezondheid na zo lang mogelijk uit te stellen toch overgestapt naar een SUV.

Suv's zijn nooit mijn ding geweest en eerst getwijfeld over een X1 maar uiteindelijk na het zien van een witte f60 toch gegaan voor de countryman, technisch vrij gelijkaardig en voor mij was de cooper met automaat (noodzaak maar ergens ook deugd) de juiste keuze aangezien ik niet zo veel km (4000/jaar) doe meestal in zones 30 of 50.

Nog geen moment spijt gehad, de 1.5 bevalt me enorm, vorige was een 420i en toen ik de cooper besteld had hoorde ik vaak dat ik me de 3 cylinder ging beklagen maar tegendeel is waar, zeer aangename motor icm de automaat en zeker voor mijn noden lijkt die levendiger (op lagere snelheden).

Vanzelfsprekend is het in- & uitstappen (hoofdreden) een droom voor mij en aangezien ik wat kleine zaken wil aanpassen ook op dit forum terechtgekomen en eindelijk beslist me ook voor te stellen na tijdje mee te lezen.

Zal paar foto's plaatsen in de rubriek show your ride en bedankt voor de toelating.
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Voorstelling Bodi

26 mei 2021, 07:37

Welkom op het forum. Alvast goede en veilige kilometers gewenst met de Countryman.
En ja, BMW X1 en Countryman delen het platform. Al is de BMW ietsje groter, en natuurlijk verschilt de aankleding bij beide auto's. Onderhuids/technisch lijkt het toch behoorlijk op elkaar.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3231
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Voorstelling Bodi

26 mei 2021, 23:43

Bodi,

van harte welkom op NewMINIclub forum.
Ik hoor eigenlijk vwb de 3de generatie motoren over het algemeen goede ervaringen en ook vwb de 3 cilinder 1.5.
Ik rijd zelf een R55 en R56 Coopers en ook pittig genoeg, hardrijden is er hier toch niet meer bij en ook de wegligging en performance
van een Cooper geeft een smile op m'n gezicht.

Mvg. Milco

Terug naar “Who are U?”