Nieuwe gebruiker

Stel je hier even voor.
ChrisG
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2021, 11:09

Nieuwe gebruiker

29 mei 2021, 14:56

Hoi,

Mijn naam is Chris en woon in Renkum. Ik heb een tijdje lopen twijfelen welke tweede auto ik zou kopen. Deze puur voor de hobby. Ik heb ooit een Fiat 500 gehad maar nooit een Mini. De Fiat beviel me wel maar voor dagelijkse auto was het niets. Een vriendin van ons heeft ook een Mini en ik ben daar toch wel een beetje verliefd op geworden. De tweede auto wordt dus een Mini Clubman. Tweede hands zijn er genoeg te vinden maar toch blijft het als leek moeilijk beslissen wat de juiste auto is. Waar moet ik naar kijken, tot welke kilometerstand kan ik een auto kopen, wat moet vervangen zijn... ik zal niet zoveel rijden. Hooguit 10.000 km per jaar. Met een event meegaan lijkt mij erg leuk. Of een toertocht. Zo leer je toch mede mini owners kennen.

Groet, Chris
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Nieuwe gebruiker

29 mei 2021, 21:30

Hartelijk welkom Chris.

Zoek je een Clubman van de 2e of 3e Generatie New Mini?
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: Nieuwe gebruiker

30 mei 2021, 06:49

Hi Chris. Welkom hier. Zoals Niek aangeeft is het handig om te weten of je 2de of 3de generatie Clubman zoekt. Dan kan de vraag wat beter beantwoord worden. Verder misschien goed om een wensenlijstje voor jezelf op te stellen waar de auto minimaal aan moet voldoen. En wil je zelf dingen gaan doen?

Vragen kunnen zijn: benzine of diesel? Ingebouwde navigatie of niet? Leer of stoffen bekleding? Open dak? Etc. Etc. Uiteindelijk is het mogelijk om nagenoeg alles achteraf in te bouwen, als je het maar graag genoeg wilt. Er zijn hier op het Forum genoeg voorbeelden te vinden van wat mensen van hun MINI maken :-)

Succes!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”