Gezinsauto eruit -> Mini 3-drs JCW erin

Stel je hier even voor.
MacDriver
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2021, 13:11

Gezinsauto eruit -> Mini 3-drs JCW erin

02 jun 2021, 13:45

Eindelijk....
Na jaren een auto “voor het gezin” te hebben gereden is er een Mini gekocht :D
Maanden zoeken op Autoscout25, Marktplaats, Autowereld, Autotrader etc dan toch maar de knoop doorgehakt.
Het is een Mini JCW 3-drs 2015 geworden. White-Silver, automaat, (verwarmde) wit lederen bekleding, panoramadak, navigatie, achteruitrij-camera, etc etc
Wat een lekkere auto. En wat een PK’s (maar dat zal wel snel wennen).
Zelfs de zitruimte achterin valt nog prima mee. Mijn zoon van 1.87m past prima (dus toch een beetje voor het gezin :wink: ).
Dan de kofferbak: mijn gitaar en versterker passen alleen met de achterbank naar beneden… :|
De eerste mod was het upgraden van de navigatiekaarten (bmw-minifsccode.nl :icon_top: ). Voor straks rustig zoeken naar een wintersetje.
Nu lekker touren met het dakje open!!!! :D

Gr. Marcel
Bijlagen
IMG_6744.jpg
Gebruikersavatar
Nels
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 149
Lid geworden op: 19 dec 2012, 12:45

Re: Gezinsauto eruit -> Mini 3-drs JCW erin

02 jun 2021, 15:15

Gefeliciteerd met deze fraaie aankoop! De ruimte is beperkt. Ik heb een vergelijkbare JCW en naar mijn idee moet je achterin eigenlijk niet willen zitten (tenzij de voorstoelen heel ver naar voren staan). Nu heb ik de auto ook niet voor de ruimte gekocht gelukkig.

Het vermogen went inderdaad wel denk ik, maar deze motoren zijn makkelijk te tunen en dan zit je al snel op 290 PK. Kan ik zeker aanraden.

Terug naar “Who are U?”