Even voorstellen

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
Martin_clubm@n
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2021, 23:28

Even voorstellen

09 jun 2021, 10:25

Hallo,

Ik ben Martin en sinds kort bevangen door het Mini-virus (ik weet het , beetje ongelukkige woordkeus).
Op dit moment rijd ik nog een ander merk maar ik zit er wel sterk over na te denken om een Mini Clubman aan te schaffen.
Nu heb ik gelijk een vraag (weet niet of ik die hier mag stellen maar dan hoor ik het graag)
Ik heb er op dit moment 1 op het oog, heeft een beetje cosmetische schade maar daar kan ik doorheen kijken voorlopig (betreft een deuk in de kleine deur rechts) maar mijn vraag gaat eigenlijk meer over de Thermostaat. In de advertentie wordt aangegeven dat de auto warm wordt op kleine stukjes (in de stad bijvoorbeeld) en niet op de snelweg.
Er wordt gezegd dat het vervangen van de Thermostaat wel een paar 100 euro gaat kosten, maar mijn vraag is, is dat dan het enige of komen er normaalgesproken nog meer kosten bij kijken? (zelfde principe dat als je een tandriem vervangt dat je dan ook gelijk de waterpomp vervangt omdat je de boel dan toch al open hebt liggen). Ik heb er (nog) geen idee van en hoop hier wat wijzer te worden.
(als ik dit even moet plaatsen in een ander gedeelte van het forum dan hoor ik dat graag)

Groet,
Martin
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Even voorstellen

09 jun 2021, 18:37

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of er bijkomende kosten zijn maar als je dit soort (schade) auto s koopt vergelijk dan altijd heel goed de vraagprijs met die van een gaaf exemplaar.reparatie s kunnen vaak flink in de papieren lopen en een deurtje uitdeuken en spuiten kost je al gauw 1000,=/ 2000,= bij een goede spuiter met garantie.soms denk je goedkoper uit te zijn maar onder de streep is het soms zelfs duurder en kost het je een hoop tijd en ergernis,
Gebruikersavatar
Martin_clubm@n
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2021, 23:28

Re: Even voorstellen

14 jun 2021, 00:17

Dank je wel Peter! ik ga denk ik toch maar even doorsparen nog en het forum goed doorspitten op tips en trucks...want die Mini...die komt er! :)

Groet,
Martin

Terug naar “Who are U?”