voorstellen

Stel je hier even voor.
jcb72
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2021, 09:52

voorstellen

25 okt 2021, 19:08

hallo Forum leden,

Mijn naam is Job en ik kom uit het midden van het land, ben me momenteel aan het orienteren voor een mini clubman, countryman of cabrio.
Na 26 jaar een Mg B te hebben gereden als hobby auto uiteindelijk vorige maand deze verkocht omdat er te weinig mee werd gereden en mijn rug het steeds minder leuk begon te vinden :) .
Besloten om mijn vrouw der auto ook te verkopen en daar een combinatie fun en 2e auto voor terug te kopen.

ik ga me eens rustig inlezen in alle voors en tegens, n14 n18 blok ? wel of geen cooper S.
Heb al veel moois gezien de keuze is reuze..

groet Job.
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: voorstellen

25 okt 2021, 19:42

Welkom en succes met de zoektocht. Al iets speciaals op t oog?
Afbeelding
jcb72
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2021, 09:52

Re: voorstellen

25 okt 2021, 19:51

Wel veel al online gezien neig nu naar een clubman beetje praktisch maar ook anders dan gemiddelde look.
Mijn vrouw is wel gecharmeerd van de deurtjes achter.
gaan binnenkort maar eens proefrit maken in de drie modellen om te kijken hoe of wat.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: voorstellen

25 okt 2021, 20:24

Job van harte welkom op het NewMINIclub forum.

Ik rij zelf een R56 Cooper Hatch en mijn laatste aanwinst is een R55 Cooper Clubman. Ik moet zeggen dat de Clubman een heel praktische auto is, net wat meer ruimte dan de Hatch maar toch een lekkere wegligging en fantastische rijbeleving.

We hebben sinds een jaar kleinkinderen en met het extra deurtje aan de rechterkant is het heel praktisch om de kleinkinderen achterin in het autostoeltje te zetten, geeft je net wat meer ruimte.

Inderdaad een proefrit geeft meestal de doorslag. Ik van beide modellen de Cooper uitvoering omdat ik voor de vakantie een camping aanhanger mee moest nemen en tegenwoordig een vouwwagen. Dan kom je automatisch bij de Cooper uit en sinds de facelift 2de generatie mocht er alleen onder een Clubman nog een trekhaak. Onder de R56 pre facelift mocht nog wel een trekhaak, onder de R56 facelift niet meer dus mede daarom bij de Clubman uit gekomen. Nog geen dag spijt van gehad, hele fijne auto.

Succes met het proefrijden en je keuze en we lezen wel wat het is geworden :icon_top:

Mvg. Milco
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: voorstellen

10 nov 2021, 20:53

Al een Mini gekocht Job?
jcb72
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2021, 09:52

Re: voorstellen

11 nov 2021, 19:54

nee nog niet gekocht, wel proefgereden met een cooper clubman (goed bevallen),
wil ook nog met een cooper S/ jcw gaan rijden maar door het inlezen en kijken ook de paceman op het lijstje gezet
vanwege het (ook weer) afwijkend uiterlijk. geen haast en de zoektocht is ook een deel van de hobby .... :)

als er een mini is gekocht laat ik het in ieder geval weten.

Terug naar “Who are U?”