Voorstellen

Stel je hier even voor.
MiniJackD
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 dec 2021, 19:04

Voorstellen

31 dec 2021, 11:52

Hallo,

Ik lees al een tijd mee zonder account maar nu ik recent mijn tweede Mini heb gekocht ben ik toch wel heel erg fan van het merk. De naam is Daniel en ik woon nu in het Friese Leeuwarden (al ben ik zelf ook import :) ).
Ik rij al ongeveer 3,5 jaar Mini’s, waarbij het begon met een volgehangen MCF55 automaat samen met een ex, ben ik daarna zelf een MCF56 (Moonwalk Grey, veel opties) uit 2014 gaan rijden waar ik nu de laatste dagen mee beleef en in 2,5 jaar toch aardig wat kilometertjes op heb gezet.
Nu heb ik recent de knoop doorgehakt om een Cooper S F55 automaat (Lapislux Blue) aan te schaffen en mijn oudere beestje in te ruilen.

Nu ben ik dus lid geworden omdat ik ook naar wat meer modificaties ben ga kijken voor de MCSF55. Mijn F54 heeft mij leren detailen, van de nieuwere F55 verwacht ik dat die mij gaat leren modden. Hartstikke leuk natuurlijk!

Voor de nieuwe MCS F55 heb ik de volgende mods in gedachten:
- bonnet striping veranderen van wit naar zwart (zoek nog een bedrijfje / hobbyist hier voor)
- volledige de-chroming (zoek hier ook nog iemand voor want dealer replacements zijn belachelijk duur)
- CarPlay activeren/inbouwen (edit2: met software geüpdatet naar ID5, super chill zonder extra module OEM CarPlay)
- maybe nog een stage 1 tuning voor efficiëntie ;)
- edit 1: ik zoek ook nog een Cooper S spoiler (die met een curve erin) maar kan deze nergens vinden, iemand die hier nog iets voor weet anders dan AliExpress?

Ik heb van beiden eigenlijk alleen de dealer foto’s maar wellicht dat ik daar na wat mods verandering in breng.

Voor de mensen in het Noorden: misschien tot ooit bij de Wasbeer 8)

Groetjes,

Daniel
Laatst gewijzigd door MiniJackD op 05 jan 2022, 19:20, 2 keer totaal gewijzigd.
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Voorstellen