Voorstellen

Stel je hier even voor.
Danioostdijk
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2022, 11:31

Voorstellen

10 jan 2022, 13:26

Hallo,

Ik ben Dani Oostdijk, en ik heb een Mini Cooper S R53.
Ik ben in handen gekomen van dit pareltje toen ik 18 werd, deze auto is hiervoor 10 jaar lang van mijn moeder geweest dus je zal wel kunnen zeggen dat ik er in ben opgegroeid. ☺️ (Helaas heb ik er voor mijn gevoel nog niet voldoende verstand van)

Mijn moeder heeft altijd Mini’s gehad dus bekend met het merk was ik zeker wel. De R53 is nu van mij sinds dien heb ik een Milltek uitlaat zonder middendemper eronder gezet, en een Airtec cold air intake. (En een pioneer radio, met Bluetooth natuurlijk)

Mijn moeder heeft zichzelf geupgrade met een getunede R56 momenteel 235 PK wat in combinatie met een Remus systeem klinkt als een oprecht slachtveld.

De afgelopen tijd heb ik wat meer gezocht naar cosmetische aanpassingen zoals naast die sticker van ogen wat zouden nog meer originele opties kunnen zijn om onder de motorkap op de koplamp plekken iets aan te brengen? Hiernaast zou ik de “nieren” onder mijn grill graag een kleurtje willen geven en de grill zelf zwart maken, naast de grill zou ik eigenlijk de volledige auto wel een dechrome willen geven.

Hiernaast ben ik nog op zoek naar de Halo ringlights met knipperlicht erin en was ik heel erg benieuwd of iemand ervaring had met het installeren van deze set:
https://www.ledperf.nl/ledset-tellerdas ... p-219.html
Ik neem aan dat dit een werkje is met heel veel gepriegel (en gescheld) dus of dit het echt waard zou zijn?

Verder hoop ik heeel graag een keer een meeting bij te wonen. En wat meer te integrerend in de Mini community in Nederland die echt verbazingwekkend groot is!😍
Bijlagen
IMG_6701.MP4
(1.24 MiB) 3 keer gedownload
5896F786-43DF-4CF7-B5DA-82B0DE837263.jpeg
MartijnvandeVelde
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 dec 2021, 10:52

Re: Voorstellen

11 jan 2022, 17:31

Ha Dani,

Welkom hier. Zelf ben ik nog maar net in het bezit van een R53, maar ik ben zeker al enthousiast.

Vorige week heb ik de halo-ringlights van iJDMtoys besteld. In twee dagen vanuit de States in huis en montage was in een half uurtje gebeurd (of met schoonmaken van de binnenkant van de bumper erbij een uurtje).
Staat echt top vind ik zelf.

De led verlichting voor de tellers is niet helemaal mijn smaak. Vervangen is echter best te doen zag ik in diverse YouTube filmpjes. Met een beetje geduld kom je al een heel eind. Heb bij mijn vorige auto’s ook regelmatig de tellerbakken los gehad en dat was altijd goed te doen. Bij de mini is het nog een stuk eenvoudiger omdat de toerenteller eigenlijk al helemaal los staat.

Veel plezier in ieder geval!

Groeten,


Martijn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
YannickM
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Mortsel
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 feb 2019, 11:42

Re: Voorstellen

11 jan 2022, 19:16

MartijnvandeVelde schreef:
11 jan 2022, 17:31
Ha Dani,

Welkom hier. Zelf ben ik nog maar net in het bezit van een R53, maar ik ben zeker al enthousiast.

Vorige week heb ik de halo-ringlights van iJDMtoys besteld. In twee dagen vanuit de States in huis en montage was in een half uurtje gebeurd (of met schoonmaken van de binnenkant van de bumper erbij een uurtje).
Staat echt top vind ik zelf.

De led verlichting voor de tellers is niet helemaal mijn smaak. Vervangen is echter best te doen zag ik in diverse YouTube filmpjes. Met een beetje geduld kom je al een heel eind. Heb bij mijn vorige auto’s ook regelmatig de tellerbakken los gehad en dat was altijd goed te doen. Bij de mini is het nog een stuk eenvoudiger omdat de toerenteller eigenlijk al helemaal los staat.

Veel plezier in ieder geval!

Groeten,


Martijn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoeveel betaalde je voor de verzending van de states en de import kosten en dergelijke? Ik wil een nieuwe set bestellen omdat ze tegen mijn bumper hebben geparkeerd. Maar ik vind alleen een site van England die ze hebben..
768
MartijnvandeVelde
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 dec 2021, 10:52

Re: Voorstellen

11 jan 2022, 19:34

Verzending was uit mijn hoofd gezegd 20 euro (FedEX) en de invoeringen waren 4,98 + 5,- administratiekosten.

Viel mij alles mee en dus supersnel geleverd, goede pasvorm en supersimpel te installeren.

Al met al was ik zeer tevreden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
innocenti1300
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Regio Den Bosch
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 jun 2021, 10:07

Re: Voorstellen

11 jan 2022, 22:49

Leuk om in zo'n mini te rijden die al jaren familiebezit is. Welkom op t forum
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Voorstellen

12 jan 2022, 14:41

Hartelijk welkom Dani. :)

Mooie R53, ik wens je nog veel rijplezier en leesplezier hier op het forum.

Terug naar “Who are U?”