Eindelijk weer een cabrio!

Stel je hier even voor.
spix
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2022, 10:38

Eindelijk weer een cabrio!

06 feb 2022, 16:20

Hoi allemaal,

Graag stel ik mij voor. Mijn roepnaam is Alex en ik woon in midden Nederland. Als kind heb ik altijd al een Porsche willen rijden en na lang sparen (elke gulden/euro die binnenkwam ging naar de spaarpot met dat doel) kocht ik in 2009 een rode 964 cabrio uit 1990. Elke rit in deze auto deed ik met een grote grijns op mijn gezicht totdat er in 2014 en een abrupt einde daaraan kwam. Mijn Porsche was gestolen. :( Ik heb me maanden echt rot gevoeld, tot die tijd was er nog nooit iets van me gestolen en nu was het meest dierbaarste gewoon gejat. Efin de jaren gingen voorbij, ik trouwde en kreeg 3 kinderen, maar op de achtergrond bleef het knagen. En eigenlijk nog geeneens het Porsche gevoel.., maar veel meer het Cabrio gevoel. De afgelopen jaren heb ik veel rondgekeken en proefgereden in diverse cabrio's. 2-zitters, 4-zitters, hard-top, soft-top, nieuw en klassiek. Tot dat eind vorig jaar ik bij mij zwager was en hij voltrots zijn nieuwe aanwinst liet zien. Een R57-JCW! Na een mooie bosrit waren mijn vrouw en ik direct verkocht. Okay met 3 kinderen was dit niet de auto voor het "hele" gezin, maar dit was wel de oplossing om het cabrio gevoel weer terug te krijgen. Vervolgens begon de zoektocht en na enkele maanden hadden we beet. Sinds gisteren zijn wij trotse eigenaar van een R75-Cooper S uit 2011. Mogelijk zal ik die nog voorstellen in het andere kanaal. Vandaag heb ik mij direct bij dit forum gemeld. Met Porsche(s) kon ik lezen en schrijven, maar de Mini is helemaal nieuw voor mij.
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Eindelijk weer een cabrio!

12 feb 2022, 08:59

Hartelijk welkom Alex! :)

Sorry voor de late reactie, heb je bericht vorige week gemist.
Van harte proficiat met jullie MINI Cabrio :icon_top:

Wat triest dat op zo'n manier een einde gekomen is aan jullie Porsche droom. :(
Hopelijk mogen jullie nu lang genieten van jullie MINI. :rijden

Groeten Niek
Gebruikersavatar
Rallye
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Achterhoek
Berichten: 84
Lid geworden op: 04 apr 2021, 14:37

Re: Eindelijk weer een cabrio!

12 feb 2022, 14:35

Leuk hoor! Ben benieuwd naar de foto’s. Een Cabrio is trouwens een r57: https://minispeed.eu/faq/welke-mini-heeft-u/

Terug naar “Who are U?”