Voorstellen - mini R56 one minimalist

Stel je hier even voor.
jordi050
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2022, 11:08

Voorstellen - mini R56 one minimalist

06 feb 2022, 19:15

Dag allemaal,

Mijn naam is Jordi, 26 jaar oud en sinds 4 weken ben ik de trotse eigenaar van een Mini One minimalist uit december 2010, met 180dkm op de teller. De mini heeft een volledige beurt gehad, waar de remmerij etc ook is aangepakt alvorens ik hem kocht. Een aantal jaren geleden hadden mijn ouders een Mini Cooper uit 2007 en dat is eigenlijk zo goed bevallen dat het tijd was om zelf 1 aan te schaffen. Omdat het hem voor woon-werk verkeer gebruik (5km heen, 5km terug), hoefde ik niet persé een S te hebben. Al zou ik liegen als ik niet al een keer naar chiptuning heb gekeken, wellicht voor de toekomst. Ondanks dat ik niet enorm handig ben, ben ik wel van plan het eea aan te passen. Zo heb ik de strepen op de auto laten verwijderen en is inmiddels de JCW grill geplaatst. Ik moet alleen nog de onderste sierlijst even bij-dremelen, maar het past op zich oké voor nu. Daarnaast zitten er nu 15 inch velgen onder die ik nodig moet vervangen. Immers, velgen maken de auto. Nu heb ik een set witte Cosmos (?) velgen op de kop getikt met het idee die te laten spuiten. Alleen, ik heb de velgen even voor de auto gezet en stiekem vind ik het eigenlijk heel mooi. Hier ben ik veruit in de minderheid, als ik mijn vrienden moet geloven. Wat vinden jullie ervan? Het aanpassen van vervoer is overigens al vrij jong begonnen met mijn Vespa destijds. Toen was ik ook actief op het forum, maar dan voor Vespa's.

De mini nog met strepen
9285a0ad-435b-43fb-8445-e402d48e753f.jpeg
De witte velgen icm de zwarte mini
IMG_3790.PNG
De onlangs toegevoegde JCW grill + de strepen eraf
de94a35d-31a9-4f25-afb3-bfe240eaea12.jpeg
Verder staat de ruiten tinten, een goede bluetooth oplossing, nieuwe knopjes op het stuur op het programma (verf bladdert af) en een goede telefoonhouder op de short-list.
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Voorstellen - mini R56 one minimalist

12 feb 2022, 08:52

Hartelijk welkom Jordi en gefeliciteerd met je leuke MINI. :)

Witte wielen vind ik als grootste nadeel hebben dat ze er heel snel vuil uitzien, daarom niet mijn keuze.
Zelf heb ik op verschillende auto's al zwarte, zilveren en gunmetall velgen gehad. Volgende kleur die ik wel eens zou willen is een bronstint maar dat is afhankelijk van welke auto en carrosseriekleur.

Voor een goede gsm houder zou je naar Brodit kunnen kijken. Let wel op, je moet dan een clip kopen die in jouw auto past plus een houder waar jouw gsm in past. Die houder monteer je op de clip.
https://www.broditcenter.nl/brodit/brod ... gJ_PvD_BwE

Terug naar “Who are U?”