Voorstellen

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
carootje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 mar 2022, 10:18

Voorstellen

07 mar 2022, 20:07

Hallo allemaal,

Via Facebook had ik me al voorgesteld maar doe dat hier nog wat uitgebreider 😉

Ik ben Carolien en samen met mijn man Rob verliefd geworden op de mini cabrio als 2e auto. We willen er dolgraag eentje aanschaffen en hebben er in 2 gereden. We zijn opzoek naar een model vanaf 2005 met max 200.000 km op de teller. Budget tussen de 4000 en 5000 euro.

Inmiddels heb ik via de Facebook groep al aardig wat info op gedaan en ook wat connecties gemaakt omtrent eventuele aanschaf tips. Maar ik las dat er hier op het forum nog meer te vinden zijn dus ik ga eens even rond lezen hier.

Groetjes Carolien
R52 lover :)) :zon
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Voorstellen

07 mar 2022, 21:15

Hartelijk welkom Carolien en Rob.
Succes met de aanschaf van jullie MINI.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Voorstellen

08 mar 2022, 22:56

Carolien en Rob van harte welkom op het NewMINIclub forum.

Voor wat betreft jullie zoektocht, ik weet niet of jullie bekend zijn met www.gaspedaal.nl.
Een ideaal zoekprogramma voor 2de hands auto's met zoekfilters dus je kunt heel gemakkelijk opzoek naar Cabrio's door in te stellen je budget, maximale aantal kilometers etc. Je krijgt dan een mooi overzicht wat er in Nederland te koop is aan cabrio's die voldoen aan jullie eisen.

https://www.gaspedaal.nl/mini/cabrio?bm ... 0&srt=df-a

Deze recent opgeslagen op favoriete autotrack, particuliere aanbieding: https://www.autotrack.nl/a/mini-cooper- ... 7-51786826

Succes met de zoektocht en mocht je slagen, post even een fotootje van je nieuwe aanwinst :icon_top: .

Gr. Milco
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Voorstellen

11 mar 2022, 22:05

Welkom op het forum. Hopelijk gaat het helemaal goed komen met de zoektocht naar een leuke cabriolet. Flink de autosites afstropen, en het "te koop"-topic op het forum in de gaten houden. :icon_top:

Terug naar “Who are U?”