Even voorstellen.

Stel je hier even voor.
Mario.Pascale
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2022, 20:08

Even voorstellen.

14 mar 2022, 20:09

Hey hallo ik zal ons nog even voorstellen. Wij zijn ik Mario en Pascale Kroon uit Vlaardingen. Beide enorme autofreaks en in mijn geval zo erg dat ik inmiddels al 25 jaar autoverkoper ben. Zelfs bij BMW / Mini, het vroegere Zwartepoorte in Goes. Pascale en ik waren totaal niet op zoek naar iets van een vervoermiddel voor ons, want ik heb een auto van de zaak en Pascale doet alles op de scooter!! Afgelopen week heb ik een hele nette Cooper Cabrio uit 2006 ingeruild met aantoonbaar 94.000km. Gelukkig waren de vorige eigenaars een hele goede klant van mij dus ben ik het gesprek aangegaan. Laten we eerlijk wezen, deze motoren zijn niet echt hoogtestandjes geweest. Ja hoog in olieverbruik 🤣🤣
De Cabrio is vanuit Duitsland geïmporteerd en mijn klant was de 2e eigenaar, ze reden er zelf geen 10.000km pj mee. Nou om een lang verhaal kort te maken. Pascale en ik zijn helemaal verliefd op het rode bommetje.
Vraagje aan jullie, wij willen hem optisch op een subtiele manier opleuken, hebben jullie adresjes voor mij waar ze iets als een bumperspoiler etc verkopen ik kan er weinig over vinden, verder willen wij er graag zwarte 17" velgen onder en dat vreselijk armoedige stuurwieltje moet vervangen worden.
Gr. Mario en Pascale.[image][/image]
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Even voorstellen.

14 mar 2022, 21:14

Van harte welkom op t forum en gefeliciteerd met jullie cabrio.
Als je eenmaal verliefd bent op een mini, laat het niet meer los. Sterkte daarmee Afbeelding.

Voor het opleuken van de mini zal je hier voldoende inspiratie kunnen vinden.

Ik weet niet precies wat je bedoeld met de bumper spoiler, maar ik denk dat je een jcw aero bumper zoekt. Zoals op onderstaande foto.

Afbeelding


Deze bumpers zijn origineel moeilijk te vinden. Er zijn wel after market. Ik weet niet hoe de kwaliteit daarvan is. Lijkt me prima, maar geen ervaring mee.

Stuur en dergelijke zijn vaak eenvoudig te vervangen en je kunt diverse forumsponsors benaderen.

Velgen is een kwestie van smaak. En gelukkig voldoende aanbod.

Succes en veel veilige en plezierige kilometers
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”