Even voorstellen.......

Stel je hier even voor.
Wim
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 mar 2022, 20:08

Even voorstellen.......

22 mar 2022, 10:44

Hallo, mijn naam is Wim en sinds kort in het bezit van een Clubman uit 2017. Ik hou van klassieke, retro, auto's. Maar de andere gezinsleden ook. Mn vriendin rijdt een New beetle cabrio en mn dochter een Fiat 500. Hiervoor een Volvo 240 gereden en tien ik wat anders wilde verval ik automatisch in retro auto's. Dus was de Clubman een logische keuze voor mij. Heb het forum bekeken en het is leuk om de vragen en berichten te kiezen. Zelf heb ik ook een vraag geplaatst. Ben niet digitaal aangelegd en vraag mij ook af hoe je foto's kan uploaden bij berichten?
Mt.vr.grt wim
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen.......

22 mar 2022, 23:04

Hoi Wim,

van harte welkom op het NewMINIclub forum. Voor het plaatsen van foto's heb je 2 opties, een eigen galerij aanmaken en dan de foto's linken in je bericht maar aangezien je aangeeft niet digitaal onderlegd te zijn leg ik je simpele optie uit.

Als je een bericht of reactie plaatst krijg je het window waarin je je tekst typt. Links onder dat window iets naar beneden zie je 2 velden, "Opties en Bijlagen". Kies daar de tab Bijlagen en kies dan Bestanden toevoegen. Dan opent Windows verkenner of een Finder venster, afhankelijk of je een MS Windows of Apple machine gebruikt en kun je de foto die wil toevoegen selecteren en openen.
De foto wordt geupload en dan verschijnt er een groen vinkje als teken dat de foto is geupload aan je bericht. Als je nu het bericht met foto upload door de selectie Verstuur te kiezen wordt je topic/reactie zichtbaar met de foto die je daar aan vast gemaakt hebt. Je kan zo tot max 3 foto's toevoegen van elk max 5MB groot.

Laat maar weten of het gelukt is of dat je nog wat hulp nodig hebt. In je huidige topic kun je dus ook de foto toevoegen van je MINI, kies het potloodje boven je bericht (wijzig bericht) en je bericht wordt weer geopend om te wijzigen. Ga dan naar bijlagen toevoegen en daar kun je de foto's toevoegen en weer versturen.

Succes,

Gr. Milco
Wim
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 mar 2022, 20:08

Re: Even voorstellen.......

23 mar 2022, 07:11

@milco, top ! Bedankt!!
Zie wel dat ik de optie bijlage pas krijg via de optie bericht wijzigen.
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Even voorstellen.......

23 mar 2022, 09:51

Welkom Wim,

als je bij plaatsen van het bericht klikt op de blauwe knop "volledige bewerker" ipv "verstuur" dan krijg je de optie bijlage ;)
Wim
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 mar 2022, 20:08

Re: Even voorstellen.......

23 mar 2022, 15:51

@Frankie!
Ik zie het! Bedankt voor de tip!
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Even voorstellen.......

23 mar 2022, 22:34

Hartelijk welkom Wim en proficiat met je Clubman. :)

Terug naar “Who are U?”