Voorstelling

Stel je hier even voor.
Toemke
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2022, 08:07

Voorstelling

30 jun 2022, 08:18

Goedemorgen, nieuw op dit forum. Ik ben Belg maar meld me aan op jullie forum omdat hier meer leven in zit dan in het Belgische als ik dat zo zie. Onze auto is een Mini Countryman SE ALL4 van 09/2017 waarmee wij zeer blij zijn al zijn er hier en daar toch wel wat wenkbrauwenfronsers.. We hebben hem sinds 02/2019 en 45000km mee gereden, in totaal staan er nu 58000km ik zal dadelijk een relaasje schrijven. Groeten iedereen.
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Voorstelling

30 jun 2022, 16:08

Welkom hier op t forum. Er zijn al meer zuiderburen actief hier. Erg leuk om te zien.

We zien het verhaal en natuurlijk de foto’s graag tegemoet.
Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Voorstelling

30 jun 2022, 20:42

Hartelijk welkom hier! :)

Ben benieuwd naar de wenkbrouwenfronsers....
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Voorstelling

05 jul 2022, 22:41

Hoi Toemke,

van harte welkom op het NewMINIclub forum. Door de komst van Facebook en andere social media platformen is het ook hier wel wat terug gelopen maar nog steeds een actief groepje wat elkaar en nieuwe leden willen helpen met problemen of advies kunnen geven bij vragen.

Benieuwd naar je Countryman, mooi model en ook een auto waarin ik me wel zie rijden. Wij hebben afgelopen jaar een AK vouwwagen gekocht en deze hangt achter onze R55 Clubman Cooper en wil in de toekomst een betere auto die makkelijker de vouwwagen kan trekken en ook de hogere instap is wenselijk, zal voor ons wat comfortabeler zijn. Kijk al regelmatig op de sites wat er zo in de handel verkrijgbaar is om me al een beetje in te lezen.
Bijlagen
IMG_0056.jpg

Terug naar “Who are U?”