Mijn vierde mini.....

Stel je hier even voor.
Pjork
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Enter
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 mei 2014, 16:43

Mijn vierde mini.....

08 sep 2022, 12:30

Mijn naam is Peter, recent mijn vierde mini gekocht en dus ook al eerder ooit lid geweest van het forum.
In het recente verleden wisselde ik nogal snel van auto en ook de mini's zijn gemiddeld een maand of 6 in mijn bezit geweest.
Deze Mini is mijn 30ste auto en gezien het feit dat ik nu als militair met functioneel leeftijdsontslag (soort VUT) ben gegaan, nu gewoon een leuke en verstandige auto gekocht die voor langere tijd mee zal gaan.

Het is een Mini Cooper Cabrio uit november 2020, kleur Melting Silver met zwart lederen interieur en verder alle verstandige opties zoals navigatie, stoelverwarming, Mini connect en nog wat dingen waarvan ik op dit moment zelfs niet het bestaan weet. :oops:
De auto is afkomstig uit Duitsland en nog geen 30.000 kilometer op de teller. (aan de stoelen te zien is er geen twijfel over deze kilometerstand)

De Mini's hiervoor waren een Mini Coupe S, een Mini Cabrio en een Mini Countryman.

Ik kom hier op het forum meelezen en kijk uit naar eventuele forumdagen, en mocht ik iets zinnigs kunnen toevoegen zal ik dat natuurlijk ook doen.
Gebruikersavatar
BadBert
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Hoogerheide
Berichten: 278
Lid geworden op: 18 jul 2022, 11:45

Re: Mijn vierde mini.....

08 sep 2022, 13:04

welkom terug!

tjah.... eens een mini......

ik kan er over meepraten ;) Al waren het bij mij hiervoor altijd classic mini's hahaha
Mini rijder, cabrio rijder, motor rijder.... tjah, wat niet eigenlijk? :P
-= Onze Mini Cooper-S Cabrio (R52) =-

Terug naar “Who are U?”