De Mooiste Wegen

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
De Mooiste Wegen
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2022, 16:23

De Mooiste Wegen

03 nov 2022, 14:31

Dag allemaal,

Mijn naam is Elize en ik ben stagiaire bij Stokvis Content, televisieproducent. Graag wil ik jullie attent maken, en ik hoop dat het toegestaan is om dat hier te doen, op ons nieuwe autoprogramma De Mooiste Wegen! Vanaf aanstaande zondag 16.30 uur is dit programma, gepresenteerd door autojournalist Werner Budding, te zien bij RTL4. Ben benieuwd wat jullie van het programma (gaan) vinden!

Hier wat meer achtergrondinfo:
Vanaf aanstaande zondag 6 november 2022 op RTL4 start het nieuwe programma De Mooiste Wegen. Autojournalist Werner Budding neemt je mee langs de mooiste wegen van Europa en zelfs daarbuiten. Hij zoekt daarbij graag het avontuur op en kiest nooit voor de makkelijkste weg! Werner pakt elke week een bijzondere auto en reist naar vele mooie plekken in binnen- en buitenland, hierbij geassisteerd door zijn sidekick Gijs. Daarnaast ontdekt classic car expert Roy Bolks elke week een niet alledaagse route met een speciale auto uit zijn ongewone collectie.