Voorstellen

Stel je hier even voor.
anthonyvanpeet
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 dec 2022, 13:44

Voorstellen

23 dec 2022, 12:20

Allereerst, wat een mooi forum. Ik heb hier in korte tijd al veel nuttige informatie kunnen vinden.
Sinds een aantal weken is ons wagenpark een Mini One uit 2009 rijker. Mijn vrouw is al jaren gek op de looks van de Mini en sinds ze veel dichterbij is gaan werken krijgt de V70 D5 iets meer rust.
Een mooie auto met volledige onderhoudshistorie met 152k op de teller.
Heb er zelf ook al even ermee gereden en dat viel me niets tegen. Ondanks dat het de 1,4 versie is kom je prima mee en bochtige landweggetjes zijn een feest. Ligt als een blok op de weg en toch comfortabel. Alles voelt degelijk en werkt.
Ondanks dat de seals al zijn vervangen produceert de Mini af en toe wat blauwe rook. Peil gecontroleerd (lastig af te lezen met zulke schone olie) en zit ruim op de Max. Misschien wel iets te ruim. Roken wordt langzaamaan minder en peil daalt niet waarneembaar. Dit wel gemeld bij de verkoper. Wanneer het aanhoudt even langs gaan.
IMG_8924.jpeg
Laatst gewijzigd door anthonyvanpeet op 24 dec 2022, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Voorstellen

23 dec 2022, 19:41

Welkom en gefeliciteerd met de minj. Ziet er netjes uit. 152 k is niet eens veel en als de historie bekend is zal dat ook zeker snor zitten.

Veel veilige en plezierige kilometers!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Voorstellen

24 dec 2022, 14:01

Van harte welkom Anthony op het NewMINIclub forum.

Als de MINI blauwe rook geeft zijn dat meestal de seals die vervangen moeten worden.
Aangezien dat al gedaan is kan het inderdaad nog zijn dat er teveel olie in zit.
Houd het wel in de gaten want het hoort niet.

Met regelmatig onderhoud kun je er vele kilometers meemaken.

Veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst en hier op het forum,

Mvg. Milco

Terug naar “Who are U?”