Even voorstellen :))

Stel je hier even voor.
SIL
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2023, 16:21

Even voorstellen :))

25 feb 2023, 12:28

Hi,

Ik ben Sil en hier terecht gekomen omdat ik een probleem heb met mijn Mini Cooper waar we echt niet uitkomen :? (Mijn pa is automonteur)
Ik rij nu al zo'n 5 jaar met veel plezier in mijn Mini Cooper S R56 en ben er altijd zeer tevreden mee geweest! Hij rijdt heerlijk. Gas geven en je bent weg :D Inmiddels hebben mijn zusje en vader ook een mini cooper aangeschaft, omdat ze net zo enthousiast waren. :)
Helaas afgelopen jaar wat minder mee gereden i.v.m. dat er continu koelvloeistof lekte en we niet konden ondervinden waar dat nou precies aan lag. Waterpomp vervangen, maar nog steeds lekkage. Uiteindelijk het thermosstaathuis vervangen en geen last meer van! Toen ik 'm uiteindelijk mee naar huis kon nemen en hij eindelijk weer voor de deur stond, had het gevroren en kreeg ik mijn auto niet meer open :oops: Nou goed, het verhaal staat inmiddels hier op het forum.

Fijn om deze plek tegen te zijn gekomen! Dat er met hulp en ervaringen van anderen, opzoek kunt gaan naar een oplossing :))
Wie weet is er iemand die mij ook opweg kan helpen :P Ik heb nog een klein beetje hoop dat iemand hier ook zoiets heeft meegemaakt of een oplossing weet :wink:

Hoopvolle groet,
Sil. :zon
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2220
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Even voorstellen :))

08 mar 2023, 12:04

Hartelijk welkom Sil.

Vervelend zo'n probleem wat niet 1 2 3 is op te lossen.
Hopelijk komen we er samen uit.

Terug naar “Who are U?”