Ervaring Beek Auto Racing

Aanbiedingen en antwoorden op vragen bestemd voor deze sponsor.
Gebruikersavatar
IrishMini
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 feb 2019, 14:25

Ervaring Beek Auto Racing

01 aug 2019, 13:30

Goedemiddag allen,

Moet toch even wat zeggen over van Beek Racing.

Ik heb 6 maanden geleden een Mini Cooper S R56 gekocht met Bovag.

2 maal een korte foutmelding gehad die weer wegging.
Ik ben toen naar de Dealer (KIA) geweest waar ik hem heb gekocht alleen. werd ik daar niet goed geholpen.

Had een BMW dealer gebeld in Dordrecht of ze mijn auto wilden uitlezen (uiteraart tegen betaling)
Maar deze reageerden dermate asociaal (ik gebruik de term asociaal niet snel, maar dit was voor hen van toepassing) en ongeinteresseert omdat ik natuurlijk mijn auto niet daar vandaag had. Ze wilden me dus niet helpen tegen betaling.

Omdat ik al spullen had gekocht bij Van Beek Racing en las op het forum dat het een goed bedrijf was heb ik hen gebeld.

Ik werd zeer netjes te woord gestaan, er is een afspraak gemaakt zodat ze eventueel nog wat checks konden doen om dingen uit te sluiten.
De auto is uitgelezen en tevens heeft de jongeman gekeken of er een orginele chip inzat.
Hij is er toch een tijdje mee bezig geweest en dit is kosteloos gedaan!!

Het is voor mij best een afstand rijden, maar ik heb gelijk mijn volgende beurt daar ingeplanned (was dit toch al van plan omdat ik nog wel wat dingen wil laten doen later)

Kort gezegd, het was een fijne ervaring en ik ben blij dat er ook zulke bedrijven zijn.
Wederom bedankt jongens.

Groeten,
Iain
NEVER SAY DIE (haai)
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Ervaring Beek Auto Racing

01 aug 2019, 17:33

Goed om te lezen Iain,

over Beek Autoracing hoor ik alleen maar goede geluiden dus dat zit wel goed. Fijn voor de NewMINIclub dat we dit bedrijf ook als sponsor voor onze club hebben. Dit soort bedrijven begrijpen hoe het werkt, een tevreden klant is een klant die ook de volgende keer weer bij je terug komt en dat is wat je als bedrijf wilt :icon_top:

Bedankt voor je terugkoppeling,

Mvg. Milco
Coen1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 198
Lid geworden op: 28 jan 2019, 17:54

Re: Ervaring Beek Auto Racing

01 aug 2019, 19:06

Ja bmw/mini dealers zijn niet meer geïnteresseerd in mini’s van vanaf ongeveer 6 jaar oud. Dat vinden hun oude dingen. En lease auto’s en auto’s in garantie is voor hun handiger hangt er ook nog een bonus aan.
Hermen
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 nov 2019, 06:52

Re: Ervaring Beek Auto Racing

03 jun 2020, 12:59

knipsel uit ander topic...

Zo afgelopen week de chiptuning op de F54 Cooper S laten uitvoeren bij Beek Auto Racing.
Ze beloven 272PK en 400Nm koppel.
Deze ochtend proef op de som in Duitsland.
De motor is erg soepel en pakt heel mooi op, ook boven de 200Kmh.
Ik heb wat waarden gemeten met Harry's lap timer.
Eén van de leukste is de 80-180 in 13,14 sec en ik denk dat dat nog wel wat beter kan.
Volgens Zeperfs is de tijd van een standaard F54 , 21,5 sec... :shock:
Heb gelijk eens de waarden van de 2019 JCW ALL4 erbij gepakt en die is iets sneller met 11,9 sec.
De topsnelheid heb ik op GPS gemeten op 250Kmh en toen moest ik van het gas af.. :mrgreen:

Standaard F54 http://www.zeperfs.com/en/fiche8348-min ... per-s.htm

JCW ALL4 306PK http://www.zeperfs.com/en/fiche7932-min ... 4-auto.htm

Ik denk dat de waarden van Beek wel kloppen goed werk mannen :icon_top:

Terug naar “Beek Auto Racing / Minispeed”