Website Beek Auto Racing

Aanbiedingen en antwoorden op vragen bestemd voor deze sponsor.

Minispeed.nl ook als online webshop?

Nee, voor mij heeft dit geen meerwaarde
8
17%
Ja, een webshop hoort erbij, maar ik zou er geen gebruik van maken
1
2%
Ja, een webshop hoort erbij, en ik zou daadwerkelijk gebruik maken van de shop
37
80%
 
Totaal aantal stemmen: 46
Beek Auto Racing
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Den Haag
Berichten: 196
Lid geworden op: 30 mar 2010, 21:03

Website Beek Auto Racing

27 apr 2010, 17:58

De laatste week heb ik voor Beek Auto Racing de website www.minispeed.nl tekstueel geheel herzien.
De informatie is op zich niet of nauwelijks gewijzigd, maar ik heb geprobeerd de diverse onderdelen wat overzichtelijker en met wat meer structuur te plaatsten.

Graag zou ik jullie, serieuze, mening willen over de huidige website.

- Is deze overzichtelijk; vindt je makkelijk wat je zoekt?
- Is deze qua informatie helder; prijzen, beschikbaarheid voor de diverse modellen, etc
- Mis je producten of diensten

Tevens voeg ik een poll toe om de meningen te peilen over de wens om online te kunnen kopen / bestellen.
Beek is voornamelijk tuner en levert daarnaast accessoires voor Mini en Porsche. De voornaamste omzet wordt dan ook niet uit de accessoires gehaald, en veel geld in een volledige webshop steken lijkt dan ook niet haalbaar...maar, wellicht zien jullie het anders?

Wellicht ten overvloede, maar aub geen opmerkingen zoals daar mist een puntje, of ik zou dit met een hoofdletter geschreven hebben en zo :lol:

Graag jullie commentaar, tips, suggesties...
MINI accessoires, tuning en onderhoud

Afbeelding

www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl
Shadow_Breaker
GPc-0001
Locatie: Lint
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 jul 2008, 16:33

27 apr 2010, 18:09

een webshop zou een meerwaarde zijn voor de doe het zelf'ers hier.
ik zou er ook zelf gebruik van maken, vooral kleine dingen.
Maar ik ken er hier ook die voor grote dingen zouden gaan :-D
Rickster
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Harmelen
Berichten: 1955
Lid geworden op: 16 apr 2007, 12:42

27 apr 2010, 18:59

als ik zo vrij mag zijn...

Ik vind de website opzich wel duidelijk

zit vaak naar prijzen te zoeken (hollander he..), maar soms staan ze er niet (dat was in ieder geval eerst zo (bij die Akrapovic uitlaat zitten ze in pdf, zou ik niet doen)) en soms zitten de prijzen een beetje verstopt tussen de tekst in, misschien een apart blokje met vaste plek maken waar bij elk product een prijs vermeld staat (of prijs op aanvraag)

ook misschien prijzen opnemen in het overzicht van producten, zodat je in een oogopslag ziet wat alles kost

voor de flow mis ik een knopje "terug naar overzicht" of "vorige pagina" als je een product aan het bekijken bent

ik kan bovenin het menu kiezen voor r53 of r56 maar dan krijg ik alleen een totaaloverzicht, als ik dan op bv uitlaat druk staan ze allemaal weer door elkaar, ik zou proberen die r53/r56 keuze als een soort filter te gebruiken

verder is een webshop wel cool natuurlijk maar ik vraag me af of je hierdoor meer gaat verkopen met deze producten

je zou nog kunnen kiezen om een zoekscherm erin te bouwen

en je zou bij producten waarvan je het zeker weet misschien neer kunnen zetten dat het altijd op voorraad is (scheelt weer telefoontjes)

verder goed bezig :)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

27 apr 2010, 19:14

webshop zou ik zeker wel doen, zou er zelf ook zeker gebruik van maken simpelweg omdat ik niet ff het halve land ga doorcruisen voor wat (kleine) onderdelen.

Aanbod van spul is groot zat dus denk dat het goed zal lopen ook.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

27 apr 2010, 19:25

Een webshop maken zal niet goedkoop zijn :wink:
Niet alleen om te maken maar je moet contracten aan gaan met een credit card validator en met de bank om iDeal betalingen op een website mogelijk te maken. Zelfs Paypal vraagt geld voor commercïele betalingen. Die kosten moeten natuurlijk ergens verhaald worden.
ricktolboom schreef:voor de flow mis ik een knopje "terug naar overzicht" of "vorige pagina" als je een product aan het bekijken bent
Die knop zit al op je browser :)
Gebruikersavatar
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3776
Lid geworden op: 21 jan 2008, 01:08

27 apr 2010, 19:34

quattro gmbh schreef:Totaal niet nodig om een webshop op te zetten imho. Website is nu goed voor mekaar en Klaas beantwoord mails snel.
Sluit ik me bij aan.
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Omgeving Utrecht
Berichten: 833
Lid geworden op: 13 feb 2010, 15:31

27 apr 2010, 19:48

Ik vind het ook niet echt nodig. Zoals het nu gaat is het ook top, je mails worden snel behandeld en verzenden gaat ook snel en je krijgt netjes een factuur die simpel te betalen is.
Beek Auto Racing
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Den Haag
Berichten: 196
Lid geworden op: 30 mar 2010, 21:03

28 apr 2010, 07:21

Bedankt voor de input!

En uiteraard zijn meer meningen en suggesties welkom!

:lol:
MINI accessoires, tuning en onderhoud

Afbeelding

www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

28 apr 2010, 09:50

Ook ik vind een webshop niet nodig.
Het kost je een shitload aan tijd en geld om een goede shop in elkaar te draaien en dat ga je er niet uithalen aan extra verkoop denk ik. ;)

Wel ben ik het eens met de punten van Rick maar dat is redelijk makkelijk in de huidige site in bouwen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

28 apr 2010, 11:13

Deniz schreef:
quattro gmbh schreef:Totaal niet nodig om een webshop op te zetten imho. Website is nu goed voor mekaar en Klaas beantwoord mails snel.
Sluit ik me bij aan.
ik ook ..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Mortsel, Antwerpen
Berichten: 5849
Lid geworden op: 30 aug 2008, 11:23

28 apr 2010, 11:29

What they said..
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1274
Lid geworden op: 10 mar 2008, 19:50

28 apr 2010, 13:46

Niet alleen een webshop voor Mini-onderdelen, neem ik aan :roll: want dan zie ik de toegevoegde waarde niet zo.
Indien ja ... ben geen website-techneut ... dan lijkt mij een soort automatisch gegenereerd bestelformulier handiger dan e-mailtjes doorspitten.

Rick gaf het al aan ... Zeker door de uitbreiding van jullie aanbod is een punt van verbetering het selectiemenu. Na het selecteren van 1ste of tweede generatie heb je niet de mogelijkheid om daar binnen te zoeken zonder alle merken voor alle modellen te krijgen. Een uitgebreid zoek menu is ook goede optie: model, product, productmerk.

Informatie over de beschikbaarheid is er nog niet maar zeker bij lange levertijden wel handig.

Klopt het dat voor acties en nieuwe producten geen pagina is? Onder "Nieuws" zag ik alleen de bureaulamp. Dat ding blijft me verbazen ... milieuvriendelijke bureaulamp is een hele leuke gadget maar die heb je toch niet in je auto .... Ik denk dat jullie zo wie zo niet de kant op moeten gaan van poetsmiddelen, zonnebrillen, regenjassen, sleutelhangers, opvouwbare wasemmers etc. ... of wel maar dan goed niet half.
Verder ... Volgens mij doen jullie meer bij "Onderhoud" maar dat is mijn indruk van wat ik zo hier en daar lees ...
DrAtomic
Be Mini
Be Mini
Locatie: Haarlem
Berichten: 472
Lid geworden op: 29 mei 2009, 00:35

06 mei 2010, 03:07

Kijk hier eens naar: http://www.magentocommerce.com/ (heeft ook ideal ondersteuning) en kost niets; vraag is natuurlijk of je het naar wens kan templaten (i.e. met behoud look en feel zoals je het nu hebt (is een totaal oplossing).

Een andere goede is http://www.zen-cart.com/, die is vooral bedoeld om te integreren.

Terug naar “Beek Auto Racing / Minispeed”