Ervaring Beek

Aanbiedingen en antwoorden op vragen bestemd voor deze sponsor.
JennyStyle
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nieuw Vennep
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 sep 2008, 16:07

Ervaring Beek

22 feb 2012, 13:16

na diverse reparaties ( bougie, bombine, bougiekabels , en vervangen cilinderkop)vanwege (emissie) EML lampje kreeg ik steeds vaker te maken met een 'noodloop' situatie tijdens het rijden ( boven de 4000 toeren) ging dan het EML lampje en emissie lampje branden en de mini reageerde dan helemaal niet meer op het gaspedaal, dus dan moet je van uiterst links zonder vermogen naar de vluchtstrook rechts zien te komen levens gevaarlijk, op 13 februari een afspraak bij Beek gemaakt kon de volgende dag 14 feb terecht, bleek er een probleem te zijn met het gaskleppenhuis deze is gereinigd en verder is het advies gegeven voor een onderblok reveisie omdat er met grote waarschijnlijkheid lekkage is bij de cilinders.
Ik heb de afgelopen weken geprobeert de storing er weer in te krijgen maar dat lukt gelukkig niet.
Ben er echt super en goed geholpen en laat in het vervolg ook mijn onderhoud daar doen.
top hoor Beek :lol:
wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Kolhorn
Berichten: 1635
Lid geworden op: 30 dec 2010, 13:53

09 mar 2012, 01:32

Ik had een weekje terug ineens een naar geluid, was vlakbij Beek. Kon er direct terecht en gelukkig bleek het enkel de kettingspanner maar te zijn *phew*
Hadden ze op voorraad! Heb Pieter een beetje geprobeerd te helpen (vooral de boel weer te monteren ;)), binnen 45min weer blij onderweg.

Geniaal toch? Hoef je bij een dealer echt niet te proberen hoor!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

09 mar 2012, 07:51

En dat is nou waarom het zo leuk is om klant te zijn (of zoals ik te werken) bij een wat kleiner autobedrijf. Er is hoge betrokkenheid (is retebelangrijk!) en vaak een hoge mate van flexibiliteit.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

01 mei 2012, 22:47

Verlagingveren monteren en One uitlaat modificeren naar Bastuk Cooper S uitlaat in 2,5 uur vind ik netjes en voel me super goed geholpen.

De monteur hed het nog over het lassen van een dikke sigaar op een rietje, dat had nog het meeste tijd gekost.

Veren is een fluitje.
Bash
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:06

31 mei 2012, 06:53

Gister ook eindelijk gebeld. Hij is nu even in het buitenland. Hopelijk kan ik vrijdag volgende week terecht voor een verlaging dmv veren en spoorverbreders, daarna nog even uitlijnen ...

Ben benieuwd!
Tommy-Cooper
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Den Haag
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2012, 22:30

13 jul 2012, 22:20

Vandaag mijn eerste afspraak om 11:00uur om mijn mini een oppepper te geven. Dit op advies van Jos (GZG). Tot mijn verbazing moest de halve motor los gemaakt worden om hem een flink stuk te kunnen liften voor de (de)montage van het poeliewiel van de charger. Na het monteren van een 17% wiel, een nieuwe riem, een nieuwe Works GT intercooler, een ITG luchtfilter en de chiptuning was het inmiddels 16:00uur. Niet dat Pieter zo langzaam is maar ik zoveel te vertellen had en mega veel vragen wilde stellen dat hij meer met mij bezig was dan met m'n auto. Ook Arjan was de hele dag van de party en ben er nog helemaal van onder de indruk wat een vriendelijke lieve mensen dat zijn echt ongelooflijk hoe ze de tijd voor je nemen. Ook heb ik meegegeten, niks was ze te veel. Ga de volgende keer maar weer wat laten doen puur om daar te kunnen zijn en niet voor verbetering van mijn auto, ha ha ha ha echt een top bedrijf. Trouwens mijn Mini loopt echt geweldig, bij het oprijden van de snelweg maakte ik een rolling burn out tot in de 2de versnelling en liet een grote witte wolk van mijn banden achter, en alle andere auto's natuurlijk. Top top top
Een dag niet in mijn Cooper gereden, een dag niet geleefd.
Bramoz
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Purmerend
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 feb 2013, 23:13

26 feb 2013, 22:00

de 2 goodwoods staan lekker laag nu! thanx voor t juiste advies jongens!!
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

15 mar 2013, 18:22

Dat hok van mij had een beetje goeie TLC nodig. Klaas en kornuiten to the rescue. Helemaal top. Motortje loopt weer als een zonnetje. Alle rateltjes en stottertjes er weer uit. Nieuw pijpje er op. BOOOOOOAAAAAAP

Niets dan lof.

iDD
Dirkxke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Dilsen-Stokkem
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2011, 16:14

15 mar 2013, 19:51

Maandag gaat de mijne voor de 1ste maal binnen bij hun voor een waterlek achter de charger.

Hele voorkant moet uit elkaar en vroeg of dit allemaal mogelijk was op 1 dag.

Ik quote Klaas nu even: "Inderdaad zal er veel af geschroeft moeten worden maar dat doen we 3 x per week ha ha"

Heb er alle vertrouwen in :mrgreen:
Gebruikersavatar
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Katwijk
Berichten: 2092
Lid geworden op: 18 okt 2005, 21:07

15 mar 2013, 22:21

Dirkxke schreef:Maandag gaat de mijne voor de 1ste maal binnen bij hun voor een waterlek achter de charger.

Hele voorkant moet uit elkaar en vroeg of dit allemaal mogelijk was op 1 dag.

Ik quote Klaas nu even: "Inderdaad zal er veel af geschroeft moeten worden maar dat doen we 3 x per week ha ha"

Heb er alle vertrouwen in :mrgreen:
Lekkage bij thermostaathuis?
Erik dB
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jul 2009, 20:58

15 mar 2013, 23:08

Vandaag ook geweest voor een chipkuurtje, nieuw luchtfilter, en verse bakolie voor de MCS JCW van mijn vriendin. Ze was er blij mee geloof ik :mrgreen:
Dirkxke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Dilsen-Stokkem
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2011, 16:14

16 mar 2013, 18:53

werner schreef:
Dirkxke schreef:Maandag gaat de mijne voor de 1ste maal binnen bij hun voor een waterlek achter de charger.

Hele voorkant moet uit elkaar en vroeg of dit allemaal mogelijk was op 1 dag.

Ik quote Klaas nu even: "Inderdaad zal er veel af geschroeft moeten worden maar dat doen we 3 x per week ha ha"

Heb er alle vertrouwen in :mrgreen:
Lekkage bij thermostaathuis?
Nee, dat zou ik zelf kunnen maken.
Het lijkt links achter de charger vandaan te komen.
Gebruikersavatar
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Katwijk
Berichten: 2092
Lid geworden op: 18 okt 2005, 21:07

16 mar 2013, 19:04

Dirkxke schreef:
werner schreef:
Dirkxke schreef:Maandag gaat de mijne voor de 1ste maal binnen bij hun voor een waterlek achter de charger.

Hele voorkant moet uit elkaar en vroeg of dit allemaal mogelijk was op 1 dag.

Ik quote Klaas nu even: "Inderdaad zal er veel af geschroeft moeten worden maar dat doen we 3 x per week ha ha"

Heb er alle vertrouwen in :mrgreen:
Lekkage bij thermostaathuis?
Nee, dat zou ik zelf kunnen maken.
Het lijkt links achter de charger vandaan te komen.
Vanuit de auto gezien zit achter de kompressor het thermostaathuis tegen de cilinderkop aan.
Aan de andere kant zit niks met koelwater!
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 sep 2007, 15:19

16 mar 2013, 19:49

Achter de charger zit een afdekplaatje waar het cooperblok zen koelvloeistof circuit heeft.

Waarschijnlijk de o-ring versleten..

Terug naar “Beek Auto Racing / Minispeed”