10-april zelf rijden in een RaceMINI op Zandvoort

Aanbiedingen en antwoorden op vragen bestemd voor deze sponsor.
newminishop
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 45
Lid geworden op: 20 dec 2013, 15:48

Re: 10-april zelf rijden in een RaceMINI op Zandvoort

10 apr 2014, 22:19

Het was zeker een succes! Op deze klapper na dan hebben we met 4 auto's ongeveer 800 km gereden bij elkaar. Geen problemen. Grote mannen met dito glimlach. Ook jonge dames en heren die er direct hard mee gingen. Kijk voor een foto verslag op de facebookpagina: www.facebook.com/dutchminichallenge
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: 10-april zelf rijden in een RaceMINI op Zandvoort

12 apr 2014, 11:37

biermagnaat schreef:Niet echt een succes vandaag? :(
het was ECHT WEL een succes ! Ik heb geweldig genoten en geweldige rondetijden neergezet! :rijden Elk rondje ging een beetje beter.

boris_brznjef schreef:Ziet er niet uit Marcel gelukkig
Ik was niet bij deze crash betrokken. Ik zat op dat moment naast Werner in de kitkar in te snoeren. Volgens mij is de Mini bestuurder er goed van afgekomen, hij/zij staat ook op de film.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

Re: 10-april zelf rijden in een RaceMINI op Zandvoort

14 apr 2014, 20:54

Was zeker een superdagje!! :D De mini en vooral de rijders hadden een hoop lol! En daar ging het om! Helaas ging het even mis bij het aanremmen voor het Scheivlak, maar dat kan gebeuren.. de Mini wordt nu weer gemaakt en de schade valt mee. Was een goede les voor die jongen (hij was 17 maar met een racelicentie) het belangrijkste was dat die niks markeerde want toen de ambulance erop uittrok schrok ik wel even.. maar dit was voor de zekerheid.

Zodra de CupMINI weer rijd gaan we weer een dag inplannen!! :rijden aanmelden kan alweer! Stuur een mail naar [email protected]
Het wordt wel iets anders, de verzekering is nu verplicht! Dus €350,- incl verzekering! :wink:

Terug naar “Beek Auto Racing / Minispeed”