Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

02 okt 2014, 16:47

louisvdd76 schreef:Cool had van mini gehoord dat het alleen in de nieuwe f56 kon. Vanavond eens kijken als Björn op bed ligt
Gevonden dank zij Rianne was dit Topic even kwijt. Het werkt allemaal prima met die Y kabel en dat Mac blokje in combi met de IPhone 5 helemaal super.

En Louis ik had de App even geupdate en ik heb ook de GoPro APP Er bij zitten hoor.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
marcelg
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Waddinxveen
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2014, 17:35

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

08 okt 2014, 12:21

Casper schreef:Gevonden dank zij Rianne was dit Topic even kwijt. Het werkt allemaal prima met die Y kabel en dat Mac blokje in combi met de IPhone 5 helemaal super.
En Louis ik had de App even geupdate en ik heb ook de GoPro APP Er bij zitten hoor.
Wat is een Mac blokje?
Hoop volgende maand mijn nieuwe Countryman te krijgen, en heb iPhone5, dus ben wel nieuwsgierig naar de aansluitmogelijkheden. Had bijna al een snapin adaptor besteld, maar dankzij dit forum kom ik er mooi achter dat dat dus niet gaat werken.. jammer!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

08 okt 2014, 18:16

Het is een overbruggingsstekker omdat de y kabel een andere aansluiting heeft niet voor de 5 maar voor de 4. Door dit blokje kan je een IP5 gewoon aansluiten op de Y kabel. Ik heb hem nu een weekje en alles doet het prima ik zal wel een foto van maken eerdaags
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

08 okt 2014, 20:24

Je bedoelt van een adapter van 30-pins naar lightning

Er zijn overigens ook y-kabels met lightning aansluiting verkrijgbaar.

Let er wel op dat je ook de "koptelefoonuitgang" op je iPhone aansluit (eigenlijk geen y-kabel maar x-kabel dus) anders krijg je geen geluid. Audio wordt bij de iPhone 5 niet doorgegeven door de lightning aansluiting, voorheen bij de 30-pins aansluiting was dat wel het geval. Of werkt dat bij jou wel Casper?
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

09 okt 2014, 00:28

Cannuccia schreef:Je bedoelt van een adapter van 30-pins naar lightning Afbeelding

Er zijn overigens ook y-kabels met lightning aansluiting verkrijgbaar.

Let er wel op dat je ook de "koptelefoonuitgang" op je iPhone aansluit (eigenlijk geen y-kabel maar x-kabel dus) anders krijg je geen geluid. Audio wordt bij de iPhone 5 niet doorgegeven door de lightning aansluiting, voorheen bij de 30-pins aansluiting was dat wel het geval. Of werkt dat bij jou wel Casper?
Als je bedoeld die dame en mr die bij het driving exc. Die welkom heten in je eigen auto en af en toe het weer buiten beschrijven en vertellen dat het nat is buiten terwijl de ruitenwissers het niet bij kunnen houden. Ja dat doet het :lol: Dat heb ik weer uit gezet is in het begin erg leuk maar ik heb de hele dag al genoeg stewardessen en piloten om heen heb ze niet nodig in me dashboard :mrgreen:

Schrok me dood in het begin toen ik de snelweg opreed en het volume schijnbaar open stond en brulde "great driving BEEEE MINI" :lol:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

09 okt 2014, 08:56

MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

14 okt 2014, 21:15

Iemand al zijn Iphone 6 via een lightning Y-cable aan de Mini gehangen? Mijn 4S deed het altijd perfect.
Ik had van Ajade al een lightning cable al overgenomen omdat ik een Iphone 6 ging aanschaffen. Deze het weekend aangeschaft. Alleen ik krijg er geen muziek uit via de Y-cable.
Mini connect heb ik nog niet geprobeerd moet ik nog eens uitzoeken of dat wil :(

Iemand tips?
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

14 okt 2014, 21:28

Ja ik weet al hoe Casper het heeft. Oude 30 pins Y-cable en dan een adapter blokje naar lightning. Alleen er schijnt iets met de iphone 6 te zijn lees ik ook op northamericanmotoring.
Ik zal eens bij iemand met een iphone 5(s) testen en de kabel... (Raymond/Max)

De update site van Mini connected software ligt er ook uit... misschien dat er een update komt!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

14 okt 2014, 21:53

louisvdd76 schreef:Ja ik weet al hoe Casper het heeft. Oude 30 pins Y-cable en dan een adapter blokje naar lightning. Alleen er schijnt iets met de iphone 6 te zijn lees ik ook op northamericanmotoring.
Ik zal eens bij iemand met een iphone 5(s) testen en de kabel... (Raymond/Max)

De update site van Mini connected software ligt er ook uit... misschien dat er een update komt!
We kunnen eerdaags wel ff kijken met mijn kabel of het ook werkt met je IP6 heeft de 6 trouwens een zelfde aansluiting als mijn 5s
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

14 okt 2014, 22:08

Idd zelfde adapter.
Albert_Cooper
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 apr 2012, 16:30

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

28 dec 2014, 15:13

Cannuccia schreef:
Let er wel op dat je ook de "koptelefoonuitgang" op je iPhone aansluit (eigenlijk geen y-kabel maar x-kabel dus) anders krijg je geen geluid. Audio wordt bij de iPhone 5 niet doorgegeven door de lightning aansluiting, voorheen bij de 30-pins aansluiting was dat wel het geval. Of werkt dat bij jou wel Casper?
Bedankt voor de tip. Ik heb het op deze wijze aangesloten en alles werkt nu. Met alleen de y- kabel kreeg ik geen geluid.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

28 dec 2014, 15:50

Jahoor alles werkt bij mij. Geluid en al alle stewardessen van MINI en de man van de machine kamer komen luid en duidelijk door :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Mini Connected hoe werkt dat .... (nieuwe software)

21 feb 2015, 21:14

Update UPD01008.bin is weer te downloaden:

BMW duitsland

Moet je alleen je VIN nr ff invullen.

Of ik heb hem voor jullie in dropbox gezet.

Terug naar “Interieur en audio”