iPhone aansluiten en middensteun

JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

18 dec 2011, 10:34

Gefeliciteerd met je Cosmic Blue !

Voor het aansluiten van je i-phone heb je volgens mij de jack-plug en de USB aansluiting (voor het opladen) onder de schakelconsole nodig. Dit is onderdeel van Mini Boost CD, dus dat zit er in.
Een middenarmsteun is volgens mij achteraf te monteren (aanrader ), maar met snap-in adapter wordt het allemaal niet goedkoop.

Kijk ook eens hier: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=

Veel plezier met je CM en succes met je i-phone.
evhelden
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2011, 09:36

19 dec 2011, 13:25

Een soortgelijk probleem heb ik ook. Alleen betreft het bij mij een nog te leveren auto, waarbij niet goed is opgelet met het configureren / bestellen.

Ik wilde nl. ook mijn iphone via een snap-in adapter in de armsteun kunnen aansluiten en opladen. Heb de Visual Boot radio besteld met de Bluetooth kit (6ND) en de snap-in media adapter. Nu is de auto bij de dealer aangekomen om op te leveren in januari en kwamen ze er achter dat die snap-in adapter niet gaat werken omdat er geen aansluitingen zitten in de armsteun. Daarvoor had dus Bleutooth telefoonvoorbereiding (6NE) gekozen moeten worden.

De configuratie is overigens gemaakt door een andere dealer, dan die de auto gaat leveren. Ik kan dus ook niet mijn dealer de schuld geven. En zo erg is 't natuurlijk ook allemaal niet, maar laat 't een waarschuwing zijn voor toekomstige kopers.

Overigens past de iPhone 4 met een dun beschermhoesje precies in de center rail. Die ga ik er dus maar voor gebruiken en zo blijft er nog opbergruimte over in de armsteun.

Grtz.,
Erwin
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

24 dec 2011, 18:23

Afbeelding

Hier zit hij bij ons. Deze behoort bij de bluetooth-voorbereiding, niet bij de Mini-Boost CD.
Je kan een USB-aansluiting via de sigarettenaansteker kopen, maar dan werkt alleen het opladen, niet de weergave van artiesten, songs etc.

Je zal nog even moeten puzzelen.
SOS

Terug naar “Interieur en audio”