Dasboard kleur Mini Countryman

Ricardo Bravenboer
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2014, 09:36

Dasboard kleur Mini Countryman

23 nov 2014, 10:19

Hallo

Ik ben Ricardo Bravenboer. Ik ben in het bezit van een zwarte Mini Countryman. Ik heb een aantal weken
Geleden een ongelukje gehad waarbij mijn airbags zijn uitgeklapt. Nu hebben ze een nieuw dasboard erin gemaakt maar deze is de verkeerde kleur. Ik weet namelijk zeker dat er een donkerbruin dashboard in heeft
Gezeten gelijk als mijn deurpanelen. Nu geeft de Mini aan dat dit geen standaard dashboard is en er alleen dashboarden zijn in zwart en grijs. Nu is mijn vraag zijn er Countryman,s met een donkerbruin dashboard
Zoja zou ik dit graag willen weten want ik vind het toch een beetje raar donkerbruine deurpanelen en een zwart dashboard


Dank je wel
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

Re: Dasboard kleur Mini Countryman

23 nov 2014, 11:02

Ik kan me ook niet herinneren dat er CM's zijn met bruin dashboard.
De armsteunen in de deuren kunnen wel bruin, maar de lijsten zijn idd. alleen Piano Black, Dark Silver of Black Checkered.
Maak eens wat :Foto :Foto Dat maakt het duidelijker.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Dasboard kleur Mini Countryman

24 nov 2014, 18:04

http://minibrochures.dm-s.nl/mini/docum ... an-paceman
Wellicht helps deze link naar de folder.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Dani V
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 52
Lid geworden op: 07 mar 2014, 08:13

Re: Dasboard kleur Mini Countryman

03 dec 2014, 08:06

Ricardo Bravenboer schreef:Hallo

Ik ben Ricardo Bravenboer. Ik ben in het bezit van een zwarte Mini Countryman. Ik heb een aantal weken
Geleden een ongelukje gehad waarbij mijn airbags zijn uitgeklapt. Nu hebben ze een nieuw dasboard erin gemaakt maar deze is de verkeerde kleur. Ik weet namelijk zeker dat er een donkerbruin dashboard in heeft
Gezeten gelijk als mijn deurpanelen. Nu geeft de Mini aan dat dit geen standaard dashboard is en er alleen dashboarden zijn in zwart en grijs. Nu is mijn vraag zijn er Countryman,s met een donkerbruin dashboard
Zoja zou ik dit graag willen weten want ik vind het toch een beetje raar donkerbruine deurpanelen en een zwart dashboard


Dank je wel

Naam van de uitvoering kan ik even niet opkomen, maar was een soort business uitvoering.
Je Countryman is een One als het goed is?!

Edit:
Is het er 1 met deze deurpanelen?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|as

Terug naar “Interieur en audio”