Geen geluid bij gebruik snap-in adapter

Wilbert27
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2016, 18:58

Geen geluid bij gebruik snap-in adapter

14 nov 2016, 14:47

Beste allemaal,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Sinds enkele weken heb ik een snap-in adapter voor mijn Iphone 6 maar ik krijg het geluid niet over de boxen in de auto. Via de boardcomputer kan ik wel bij mijn muziek op mijn Iphone (ook Spotify) en kan overal door bladeren maar krijg geen geluid :(
MINI PACEMAN
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jun 2018, 12:12

Re: Geen geluid bij gebruik snap-in adapter

23 jul 2018, 20:15

Hallo allemaal,

Ben nieuw op de site, maar kan iemand mij misschien helpen met het bovenstaande probleem?
Mijn Mini Paceman is van mei 2013.

Dank alvast
J Baart
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Geen geluid bij gebruik snap-in adapter

23 jul 2018, 23:50

Ik weet dat er verschil in de Snap-in adapters zit, basic, connect, music en media. Ik heb sinds een paar weken een facelift model want bij mijn R56 pre-facelift model werkte het zo wie zo niet dus kan het wel eens proberen in mijn R55 facelift model met mijn snap-in adapter.
ik laat wel even weten of het me gelukt is.

Mvg. Milco
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Geen geluid bij gebruik snap-in adapter

24 jul 2018, 22:43

J. Baart,

ik heb zojuist een oude iPhone 4S gebruikt icm een Media iPhone 4/S Snap-in adapter (Media versie) en werkt perfect in een R55 (LCI Facelift) Clubman Hampton Cooper van december 2011. Dit via het menu in NAVI prof. keuze voor CD/Media > externe apparaten). Ik krijg dan van de albums de afbeeldingen op het scherm, kan via de joystick en de MF knoppen op het stuur keuzes maken cq bedienen. Als ik via MINI connected bijvoorbeeld via Spotify op mijn huidige iPhone 5SE connectie maak en muziek wil afspelen moet ik om geluid via de boxen te krijgen de iPhone aansluiten via een audiokabel. Moet daar nog even verder induiken of dat via bluetooth ook kan maar heb dat nog even niet geprobeerd. In ieder geval werkt de Snap-In adapter Media voor de iPhone 4/4S perfect, hoef ik verder geen extra kabels voor aan te sluiten.

Ik weet niet of je ooit naar meetings komt of in de buurt van Veghel woont, anders kunnen we er even naar kijken cq mijn snap-in adapter op jou Paceman proberen. Lijkt me in eerste instantie of instellingen of een verkeerde snap-in adapter of je moet de voorbereiding er niet in hebben zitten maar ga er van uit dat dat wel het geval is.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel,

Mvg. Milco

Terug naar “Interieur en audio”