AC Schnitzer wielen voor Countryman

Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

AC Schnitzer wielen voor Countryman

28 jan 2011, 15:49

AC Schnitzer heeft wielen voor de MINI Countryman

MINI en de Duitse veredelaars van AC Schnitzer gaan way back. Maar de Countryman, nee, daar hadden ze zich tot nu toe nog nooit aan vergrepen. Dus het werd hoog tijd dat deze opgepompte MINI ook even wat AC Schnitzer-invloeden kreeg. En zo geschiedde.

Voor wat extra pk’s hoef je in dit geval niet aan te kloppen bij AC Schnitzer. Daar verandert niets aan. Jammer misschien, maar het betekent ook dat ze er geen foeilelijke bodykittroep opplakken. De velgen en het interieur, daar richten ze zich (voorlopig) op bij de Countryman.

Dankzij de Countryman kunnen de heren technici van AC Schnitzer eindelijk setjes van 19″ velgen onder MINI’s monteren, voorheen ging dat namelijk maar tot 18 inch. Ze bieden momenteel vier setjes aan, hieronder weergegeven.

Afbeelding

Maarrr, mocht je alsnog een tikkeltje ‘fout’ aan je MINI willen toevoegen? Vooruit, voor diegene bieden ze een setje aluminium pedalen aan. En je kunt de standaard pookknop eveneens laten vervangen door een exemplaar met display waarin te zien is in welke versnelling je rijdt. Handig, indien je zulks niet kan onthouden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bron: Autoblog.nl
Afbeelding
MCS
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Te ver van het water!
Berichten: 245
Lid geworden op: 03 nov 2010, 19:20

28 jan 2011, 17:16

Voor wie belangstelling heeft voor spullen van AC Schnitzler moet wel een dikke knip meenemen!!! :cry: :cry: :cry:

Maar het blijven mooie spullen!!!!!!!!!!:lol: :lol:

Groet MCS
Laatst gewijzigd door MCS op 28 jan 2011, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

28 jan 2011, 17:26

Ik kan die wielen trouwens niet echt mooi vinden, doe mij maar de 19 inch JCW's onder de CM.
Afbeelding
jos
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Den Bosch
Berichten: 191
Lid geworden op: 27 jun 2010, 14:14

28 jan 2011, 17:56

lelijk
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

28 jan 2011, 19:34

Ivo schreef:Ik kan die wielen trouwens niet echt mooi vinden, doe mij maar de 19 inch JCW's onder de CM.
X2
(hebben we ook gedaan)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

28 jan 2011, 23:53

Heb van AC schnitzel nog nooit echt mooie dingen gezien die ik ook zou willen. Hun countryman outfit is daar blijkbaar alweer geen uitzondering op... :?

en die pook :shock: :shock: :shock: :shock: :lachuh
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Exterieur”