Stripes

Welke kleur Viper stripes? (CM: wit, dak/spiegels/velgen zwart)

Peiling eindigde op 18 apr 2011, 12:07

Zwart voor & achter + wit op dak
1
50%
Zwart voor & achter + wit op dak + zijkant zwart
0
Geen stemmen
Rood voor & achter & dak
0
Geen stemmen
Rood voor & achter & dak + zijkant rood
0
Geen stemmen
Zwart & rood combo
1
50%
Rood & wit combo
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 2
Flyerbunch
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Antwerpen
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 feb 2011, 22:46

Stripes

11 mar 2011, 01:31

Zijn de laatste dagen al aan het aftellen voor we de CM in ontvangst mogen nemen. Dealer belde op dat het een paar weken vroeger zal zijn. Super! Nu nog de huidige auto kwijtraken! :roll:

Tegelijkertijd al druk bezig aan het plannen hoe we deze zoveel mogelijk gaan personaliseren want da's juist het fantastische aan Mini! :D Daarom ook tijdje terug mezelf op dit forum aangemeld om kennis te maken met de Mini fanatics!

Wilde een soort poll houden ivm striping want zijn er nog niet helemaal uit. Welke kleur zou jij dus kiezen? :oops:

In het geval bij ons: witte CM Cooper D met zwart dak en zw spiegels.

Dachten er over na om de OEM Viper stripes erop te zetten 8) -> zwart stripes op motorkap, wit op dak, zwart op koffer, zwart op zijkant. Na veel speurwerk kwam ik er zo meerdere tegen en misschien is het toch een te voor de hand liggende keuze (zwart/wit thema) want wil ook niet dezelfde als m'n oom (heeft exact dezelfde gekocht) en plakt er schuine zw stripes op! :evil:

Dacht daarom aan rood over de gehele lijn ipv zwart en wit. Leek me iets gewaagder en speelser/sportiever, maar vriendin bracht me vandaag weer aan twijfelen over stijlvoller zwart/wit (mede door leuk verschil in contrast op dak).

Wilde al een poll houden op facebook, maar hier zitten de echte kenners nietwaar? :wink:
Daarom graag jullie mening.. Which one to choose? :?
Laatst gewijzigd door Flyerbunch op 20 mar 2011, 11:41, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

12 mar 2011, 08:36

combineren van rood en zwart!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Flyerbunch
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Antwerpen
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 feb 2011, 22:46

12 mar 2011, 10:56

Had ik ook eerst over nagedacht.. Hoe zie jij die combo dan?

Dacht misschien zwart/wit en de buitenste lijn rood, maar dat klopt dan weer niet op de motorkap tenzij ik op die bobbel rood doe of andersom.

Feit is wel dat ik dan meerdere OEM viper stripes moet aanschaffen en ze zijn al zo goedkoop.. :roll:
Hij is er! Nu de papieren nog..
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

12 mar 2011, 14:02

als ik deze foto (niet jouw Mini) even als voorbeeld neem, voor het idee.

Afbeelding

Dan zou ik de striping op de motorkap zwart doen. De striping op de zijkant rood. De spiegels rood. De ondergrille heeft nu rode accenten maar moet liever helemaal zwart zijn.
Over de strepen op het dak kun je dan twijfelen of je ze rood, wit of helemaal geen dakstriping doet.

De achterkant mag ook wel een streepje (is best een flinke oppervlakte).



Of, je doet het helemaal anders en kiest geen rood maar marineblauw! Het is tenslotte een MINI dus je kunt/moet er vooral je eigen ding mee doen ! :wink:

Daarnaast zou ik overwegen om de strepen niet door de dealer/fabriek te laten plakken maar door een ander bedrijf, of (beter nog) door forumleden blont of BadSmini.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Flyerbunch
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Antwerpen
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 feb 2011, 22:46

19 mar 2011, 10:56

Dacht er ook zo over Marcel, rood.. Vrees dat vriendin toch gewoon voor zwart&wit wilt gaan vawege contrast met de auto.

Kan ook eigen design, maar vond deze viper stripes wel leuk. Alleen raar dat de motorkap niet extra streepje (vanwege bult?) heeft zoals bij dak&achterkant.

Onze CM staat momenteel al enkele dagen bij dealer, maar nog geen papieren. :(

PS: ik heb er maar gelijk een poll aan gehangen aan m'n topic. Meer 200x bekeken, maar had op iets meer respons gerekend. Alvast bedankt voor de reacties in elk geval! 8)
Hij is er! Nu de papieren nog..

Terug naar “Exterieur”