Andere taal dan Duits liefst Nederlands, kan dat?

De grotere MINI's
Kappies
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2012, 19:13

Andere taal dan Duits liefst Nederlands, kan dat?

22 jan 2013, 20:51

Help!!!!

Kan iemand mijn vertellen of er een Nederlandse taal in mijn Mini Country zonder navigatie gezet kan worden, ben de duitse dame een beetje zat😡😡.

En kan iemand mij vertellen hoe ik mijn telefoonboek kan vullen, zij geeft elke keer aan dat hij leeg is als ik een commando geef.

Met vriendelijke groet,

Marco
We zijn aangestoken door het Mini Virus
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

22 jan 2013, 21:02

zal import auto zijn en dan zit nederlands er niet in
laten programmeren bij de dealer :wink:
je kunt wel frans en engels kiezen ?
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

22 jan 2013, 21:09

Als je telefoonboek leeg is dan heb je hem niet gesychroniseert met je bleutooth. Eerst de juiste telefoon kiezen dan via bleutooth synchroniseren afkoppelen en weer aansluiten klaar! Let er alleen wel op dat als je nieuwe nrs op je telefoon hebt af en toe synchroniseert
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

22 jan 2013, 21:29

bij mij komen de nieuwe nummers gelijk erin zonder wat te doen.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

22 jan 2013, 21:31

Ja je hebt gelijk maar dat moet dan wel instellen dat hij automatisch syschroniseerd anders doet hij dat niet
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ga
Gast

23 jan 2013, 15:16

Hallo Ieder

Bedankt voor de antwoorden, maar de telefoon nummers staan er wel in van de telefoon in de carkit maar zij geeft aan dat het leeg is :s

heluppppp :mrgreen: :mrgreen:

Casper schreef:Ja je hebt gelijk maar dat moet dan wel instellen dat hij automatisch syschroniseerd anders doet hij dat niet

Terug naar “MINI R60 (Countryman), R61 (Paceman)”