Stoelen achterin verwijderen

De grotere MINI's
Willeke
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Drimmelen N-Br.
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jan 2008, 21:10

Stoelen achterin verwijderen

03 feb 2013, 19:54

Hallo,
Dit weekend hebben we de nieuwe Countryman JCW opgehaald, en ik moet zeggen , een geweldige auto!
Nu is mijn vraag , in verband met vakantie zou ik graag een stoel eruit willen halen om zo ruimte te maken voor de hond.
De hond is nu nog verboden op de leren stoel!
Ik weet dat ze er helemaal uit kunnen, alleen ik weet niet hoe! Dus misschien hebben jullie hier al ervaring mee?

Dan nog maar gelijk een vraag (onder het verkeerde kopje)
Weten jullie of je die overprijsde Y kabel om de muziek ed van je I phone af te spelen en op te laden ook goedkoper kunt krijgen dan voor die € 50,00 bij de dealer?

Alvast bedankt !
Groet
Willeke
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

03 feb 2013, 20:04

Heb je geen USB poort dan? (in je middenconsole onder aan) ik heb bij de mediamarkt gewoon een usb stick gehaald voor 14 euro van 32 Gb. Nou ik weet niet waar je naar toe gaat maar daar gaat genoeg op voor de heen en terug reis. En mijn I-phone laad ik gewoon op met een sigarette lader van de halfords een paar euro (koop geen dure want ik raak ze steeds kwijt :oops: )

En die stoel zou ik gewoon aan de dealer vragen voor je wat stuk maakt
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
dennye
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Houten
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 jan 2009, 09:33

03 feb 2013, 21:45

Bij de Saturn kun je een Y kabel halen voor niet al te veel ik geloof dat ik 10 euro kwijt was.
Deze is ook nog eens langer en werkt beter (heb al twee Y kabels van BMW versleten).

denny
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

04 feb 2013, 17:55

Ik mag toch aannemen dat je een instructieboekje bij je nieuwe auto hebt gekregen? Daar staat precies in hoe je je stoelen moet verwijderen..
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Willeke
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Drimmelen N-Br.
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jan 2008, 21:10

04 feb 2013, 21:24

------------------------------------------------------------------------------




Ik heb mijn kabeltje hier gekocht, werkt perfect!

http://www.iparts4u.nl/3in1-y-kabel-audio-data-aux.html#


Bedankt! Dat is precies het kabeltje wat ik bedoel! 'ga t direct bestellen!

De stoel daar kom ik wel uit !Staat niet in t boekje hoor ! :roll:

Terug naar “MINI R60 (Countryman), R61 (Paceman)”