Aftermarket inbouw navigatie

De grotere MINI's
Countrybolide
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2014, 20:12

Aftermarket inbouw navigatie

16 jan 2014, 20:23

Ik heb een mini countryman van een jaar oud gekocht. Het enige dat ontbreekt is de inbouw navigatie. Iets op mijn dashboard wil ik niet. Ik heb begrepen dat het achteraf inbouwen van de originele navigatie niet mogelijk is. Er is een aftermarket systeem van Zendai voor de mini cooper die ook geschikt zou zijn voor de countryman. Dit systeem wordt geleverd door oa. Navaudio . Ik kom alleen maar slechte ervaringen tegen met name over het bedrijf die het systeem levert. Is er iemand die dit systeem heeft en tevreden is? Zijn er nog andere mogelijkheden/tips?
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Aftermarket inbouw navigatie

17 jan 2014, 13:53

Er zijn zoveel R56's die aftermarket een Garmin navi hebben ingebouwd; dat móet haast wel een optie voor jou zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Aftermarket inbouw navigatie

17 jan 2014, 13:58

Met wat gepriegel in het dashbord past er idd wel een dubbeldin scherm in. Zijn er zelfs hier een paar op t forum. De zoekfunctie doet wonderen :)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

Terug naar “MINI R60 (Countryman), R61 (Paceman)”